Tänane kuupäev Kolmapäev 15 Mai, 2024 8:41

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 14 Juul, 2009 23:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 11 Juul, 2009 21:01
Postitusi: 37
Asukoht: Tartu
Mobiil: 55648409
Esimene postitus ja kohe hea küsimus. On kellegil sellist asja? Sain endale ülisoodsalt 96a. Stratuse, millel aga see purunenud autom. kasti miskise sõrme jama.
10k ei hakka sinna alla tampima ja sai hakatud seda kasti alt ära võtma (porno).
Oleks manuaal, äkki teaks vähemalt kõikide poltide asukohta, kuna no tõesti ei ole plaanis tervet mootorit selle krdi porno pärast puhtaks teha.
Hetkel on käes niipalju, et poolassid kastil küljest, starter (õlifilter :angry: maha võetud, ülevalt ka midagi lahti lastud, turbiin on lahti ja midagi on veel, aga ei liigu, no mitte grammigi. Et Help pls. :(


Viimati muutis bluedogster, Reede 17 Juul, 2009 22:27, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Startuse Repair manual.
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Juul, 2009 7:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
Otsi Google'st eja_21.pdf ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Startuse Repair manual.
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Juul, 2009 20:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Aru ma ei saa, nafik sa sellest pornost üldse ostsid siis.... ostnud nõukogude autotehase lipulaev ja poleks muret olnudki...
Vaata lahtiste silmadega, kus veel miski polt kinni hoiab... või vii tegija kätte.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Startuse Repair manual.
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Juul, 2009 21:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 11 Juul, 2009 21:01
Postitusi: 37
Asukoht: Tartu
Mobiil: 55648409
Alari kirjutas:
Aru ma ei saa, nafik sa sellest pornost üldse ostsid siis.... ostnud nõukogude autotehase lipulaev ja poleks muret olnudki...
Vaata lahtiste silmadega, kus veel miski polt kinni hoiab... või vii tegija kätte.


Kui sa vaid teaksid ,mis raha eest ma ta sain. Väike vihje: 1/4 hetke turuhinnast. Ja lahtistest silmadest my imbi friend pole sittagi kasu ,kui hunnik asju ees on ,manuali tahtsingi selleks ,et ei kruviks liialt palju mõttetult asju mootori küljest ära. Manualides on tavaliselt täpselt näidatud või öeldud kuidas ja millise nurga alt ja mida. Kui aga nüüd teemasse tagasi minna ,siis äkki on kellegil vastus ka nüüd sellele ,et kui krdi palju see kast kaalub ja mitu õlut on vaja ,et oleks piisavalt rambo seda maha tõstma.. või palju on rambo sugulasi vaja..?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Startuse Repair manual.
PostitusPostitatud: Kolmapäev 15 Juul, 2009 21:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 11 Juul, 2009 21:01
Postitusi: 37
Asukoht: Tartu
Mobiil: 55648409
albert kirjutas:
Otsi Google'st eja_21.pdf ;)

Ja tänud sulle.. :thumb:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Startuse Repair manual.
PostitusPostitatud: Reede 17 Juul, 2009 22:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 11 Juul, 2009 21:01
Postitusi: 37
Asukoht: Tartu
Mobiil: 55648409
Sain siis täna lõpuks kasti alt ära. Tervelt kahte meest ja 4ja õlut oli vaja :P
Ja selgus siis see kõige koledam ,differ suht katki. Kõige suuremal diffri hammakal üks hammas puudu + mõned puru ja siis see mis seda suurt hammakat veab ,sellel on praktiliselt kõik hambad defektiga. Metalli putru on ka kõvasti seal vahel. Ja miskine asi on söönud augu diffri ja turbiini koja vahele, et sealt ka siis õlikadu :angry:
Ainuke asi mida ma ei leidnud on see mitmeid kordi siin räägitud sõrm või võll või midagi sellist, kus see asuma peaks ja milleks ta vajalik üldse on?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Juul, 2009 14:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 11 Juul, 2009 21:01
Postitusi: 37
Asukoht: Tartu
Mobiil: 55648409
Lõpuks käes ka nüüd uus kast ,vajab vaid vanast kastist osade juppide ümber lappamist.

Aga sain ka palju targemaks ja edaspidiselt teadmisks see siis kõigile ,kellel stratus ja tahab ,et see käimar kestaks. Diffri sõrm tuleb kinni konkreetselt keevitada(punktida). Vend kelle käest kasti sain näitas ka mulle ühte punktitud diffrit ja seletas ,et ta on juba terve hunniku neid teinud ja püsib ,keegi pole nurisenud. Tüüp asub tartus raadil ja kes tahab võin ka tema tel nr anda. Laske oma kastid paremaks teha..


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 21 Juul, 2009 14:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Ammu teada lugu, et see sõrm sealt kummipõletamise käigus välja lendab. Eelmine omanik polnud seega just mitte eriti korrektne sõitja. Keevitamise asemel on ka mingi muu seibindus/kõrvandus liikvel, et seda junni seal oma õige koha peal hoida.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 06 Aug, 2009 14:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 16 Sept, 2006 20:15
Postitusi: 105
Asukoht: LÕUNA-EESTI
Sellel seibindus/kõrvandusel on üks pisike viga,hoiab ära küll sõrme diffrist välja lendamise,aga kui puruneb sõrme fikseerimis torutihvt(mis on originaalis mega nõrk),on asi jälle pees.Täpsemalt hakkab siis sõrm(terasest) käima diffri korpuses(malm) ringi,mis omakorda kulutab sõrme augud ovaalseks.Selle tagajärjeks sateliidi hammikate vahel lõtk,millest tuleneb veovõllide otstes suur üles-alla liikumine,mille tagajärjel hakkavad diffri otsa zimmerid lekkima.Sama jutt kehtib ka keevitusega punktimise juures,kus ei ole suudetud malmi ja terast kokku sulatada(ise ühte sellist diffrit näinud,kus oli üritatud punktida tavalise CO poolautomaat keevitusega).Kasti korpuse auk on argoon keevitusega enamus juhtudel täitsa lappitav(endal paar aastat tagasi tehtud,samas ka diffri sõrm korralikult kinni keevitatud).Kui kellelgi on tarvidust väga kasti korpust lappida,siis võib julgelt minuga ühendust võtta.See eelnev jutt käis Voyageri kasti kohta,samas Stratuse kast pea sama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Jaan, 2011 17:44 
Eemal
Kasutaja
1995 Chrysler Stratus

Liitunud: Esmaspäev 20 Nov, 2006 0:38
Postitusi: 325
Mobiil: 5044947
mul nüüd ka kastiga jama
nimelt naine sõitis ja sõidupealt oli käinud mingi tõks ja nüüd jookseb kuskilt kastiõli välja kõik
esmapilgul tundub et mootori ja käigukasti vahelt
oskab keegi aitata mis viga võix olla
plaan on homme minna täpsemalt uurima mis viga on
aga abi olex teretulnud


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 04 Veebr, 2011 20:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 02 Veebr, 2008 15:28
Postitusi: 30
kas keegi tallinnas oskab soovitada kohta kes selle käigukasti asja kinni keevitax korrektselt???


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 11 Veebr, 2011 21:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 02 Veebr, 2008 15:28
Postitusi: 30
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... n-Stronger

et siis midagi sellist?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia