Tänane kuupäev Kolmapäev 15 Mai, 2024 20:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Stratuse 2.0 98kW probleem.
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Mär, 2010 15:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 24 Veebr, 2009 18:58
Postitusi: 9
Selline mure, et autol sai vahetatud plokikaanetihend ja lihvitud plokikaas. Auto seisis umbes 4 kuud enne teostatuid töid. Nüüd sõites tuleb summutist sinist tossu. Äkki oskab keegi informatsiooni anda, millest see tuleneb? Autol on vahetatud küünlad ja küünlapiibud. Tehti ka mootor õlist tühjaks ja pandi uued õlid.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Mär, 2010 19:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Chrysler Stratus

Liitunud: Teisipäev 22 Dets, 2009 11:04
Postitusi: 58
ma pakuks et ploki lihvil on midagi valesti läind.
tavaliselt kui pärast siukseid töid selline viga on siis jookseb tosool mootorisse...või õli...
et vaata äkki jääb kumbagi vähemaks...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Mär, 2010 17:51 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
õlirõngad kinni, klapisääre tihendid läbi, kas pöörded kõiguvad? kui jah siis võib ka olla selles, et plokikane tihend halvasti vahele pandud ja on katski läinud ning ühes või kahes silindris on erinev küttesegu, vigu võib veelgi olla, kuid kaane lihvimisel ei saa sellist asja küll tekkida, et sinist suitsu tuleb, halli veel, kuid mitte sinist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 08 Mär, 2010 21:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Eelkõnelejaga nõus. Tõenäoliselt on rõngad kinni jäänud või klapisääre tihendid mõranenud. Sellist asja juhtub kui auto pikalt seisab. Tosooli silindrisse sattumisel tuleb tagant valge suits. Vanasti sai veega rõngad lahti lastud. Töötava mootoriga valati vett sisselaske kollektorisse (vähehaaval). See oli üks effektiivsemaid võtteid silindrite tahmast puhastamisel. Kaasaegse masin puhul lase pöörded lihtsalt kõrgemale. Sõites võta igast käigust rohkem. Peaks ka tahma välja lööma küll.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Mär, 2010 15:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Chrysler Stratus

Liitunud: Teisipäev 22 Dets, 2009 11:04
Postitusi: 58
ma tegelt mõtlesingi seda et äkki tihendiga midagi juhtund tagasipaneku ajal.:)
said siis lahti oma probleemist?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Apr, 2010 17:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Stratus

Liitunud: Neljapäev 19 Juun, 2008 16:29
Postitusi: 60
Asukoht: Eesti-Soome
Tungraud kirjutas:
Eelkõnelejaga nõus. Tõenäoliselt on rõngad kinni jäänud või klapisääre tihendid mõranenud. Sellist asja juhtub kui auto pikalt seisab. Tosooli silindrisse sattumisel tuleb tagant valge suits. Vanasti sai veega rõngad lahti lastud. Töötava mootoriga valati vett sisselaske kollektorisse (vähehaaval). See oli üks effektiivsemaid võtteid silindrite tahmast puhastamisel. Kaasaegse masin puhul lase pöörded lihtsalt kõrgemale. Sõites võta igast käigust rohkem. Peaks ka tahma välja lööma küll.


Mitmeid klappe kõveraks oled lasknud selle veepuhastusnipiga?? Väga riskantne üritus, väike tilk vett rohkem ja remont ukse ees :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Apr, 2010 17:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Stratus

Liitunud: Neljapäev 19 Juun, 2008 16:29
Postitusi: 60
Asukoht: Eesti-Soome
Ühel korral meenub mulle, kus summuti tossas liigselt, kuna seismisel oli katalüsaator kinni paakunud, ju ta oli ennemgi suhteliselt umbes juba. See omakorda aga peaks mõjutama auto tühikäiku, seega kahtlane. Pigem õli- ja kolvirõngaste ning sääretihendite juurde tagasi, kuid viimaste probleem ilmneb just käivitamisel, kus peaks samamoodi sinise korraliku tahma üles lööma. No soovitaks sul kõigepealt kõigis silindrites surve ära mõõta, kui see korras, siis kolm põhilist veaallikat jääb: õlirõngad, sääretihendid, kaanetihend. kuid kui õli ära ei kao, siis toores küte järelikult


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia