Tänane kuupäev Kolmapäev 15 Mai, 2024 8:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Mär, 2010 21:12 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
mure siis selline, et tahaks diagnosti teha oma stratusele, kuid ei tea kuhu pistik toppida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Mär, 2010 11:02 
Eemal
Kasutaja
1995 Chrysler Stratus

Liitunud: Esmaspäev 20 Nov, 2006 0:38
Postitusi: 325
Mobiil: 5044947
see peaks seal juhi jalgade juures olema plastiku all oli vist vasakul poole


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Mär, 2010 18:00 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 28 Veebr, 2010 16:23
Postitusi: 168
ok otsin uuesti. varem ei leidnud lihtsalt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Mär, 2010 23:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Chrysler Stratus

Liitunud: Kolmapäev 05 Nov, 2008 22:50
Postitusi: 54
Kas diagnost ütleb mulle selle kah ära, et kus mul voolukadu olla võib?:D


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Mär, 2010 23:20 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
diagnostika kuvab üldjuhul ajusse genereeritud koodid ning parimal juhul mingite andurite näidud.
Voolukadu saad kõige paremini teada kui mõõdad kui suur on voolutarbimine aku juurest ning kui suur on voolu tarbimine iga kaitsme peal - kaitsmetest algab üldjuhul mingi kindla vooluringi ahel. Kui ahel on teada siis saab alles spetsiifilisemalt edasi minna mööda ahelat, kuniks jõuad tarbijani.
Osades ahelates jääb vool kogu aeg taha ja seda ei lülita releed välja. vähem olulistes ahelates lülitatakse releedest ahelad vooluringist välja.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Mär, 2010 23:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Chrysler Stratus

Liitunud: Kolmapäev 05 Nov, 2008 22:50
Postitusi: 54
Ehk siis hakkan kaitsmeid läbi käima, peaks olema suhteliselt lihtne tegevus:) Hetkel on mul akule massilüliti vahele topitud ja lülitan õhtuks välja vahest;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Apr, 2010 18:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Stratus

Liitunud: Neljapäev 19 Juun, 2008 16:29
Postitusi: 60
Asukoht: Eesti-Soome
Puuma kirjutas:
Ehk siis hakkan kaitsmeid läbi käima, peaks olema suhteliselt lihtne tegevus:) Hetkel on mul akule massilüliti vahele topitud ja lülitan õhtuks välja vahest;)


Kas vool kaob jätkuvalt või oled iseärasusi täheldanud??? Mul läks aku paari päevaga "kelluks" kuid lõpuks sain aru, et üks ukse kesklukumootor õhtal, mõõtmistulemused kinnitasid sama. Kuni uue sain võtsin lihtsalt kaitsme välja ja oligi kõik


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia