Kui jääme filtrite juurde siis Chrysleri mootorites kasutatakse "FullFlow" tüüpi õlitussüsteemi. st Kõik mootorisse minev õli läbib õlifiltrit.
Just sellepärast tuleb kasutada Möödaviiguklapiga filtrit mis tagab õli läbimise õlifiltrist ka siis kui filterelement on kas täis või ei suuda õli filtreerida.
Samas on on turul ka tagasivoolu takistava klapiga filtreid.
Nüüd rõhkudest tiba:
1 bar 100 000 Pa
1 psi 6900 Pa
ehk siis 1 psi = 0,069bar või 1bar = 14,493 psi-d
__Pa____PSI______Bar
25000____4__________Voyageri 2,4R4 tühikäigu õlirõhk
34470____5__________Voyager 3,3/3,8 V6 tühikäigu õlirõhk
34500____5______0,34 Sebringu 2,7 V6 tühikäigul õlirõhk
62000____9______0,62 Voyager 3,3; 3,8 filter Bybass valve setting min68900___10________Voyager 3,0 V6 tühikäigu õlirõhk
80000__11,59___0,80 Lada filtritel Bypass Valve Opening Pressure
103000__14,93___1,03 Voyager 3,3; 3,8 filter Bybass valve setting max150000___21,74___1,50 Filtritel mida soovitatakse Chrysleritele lähtuvalt MOPARI koodist
170000___25,00_______Voyager 2,4 R4 õlirõhk@3000 RPM min
205000___29,71___2,05 ; 3,3; 3,8 õlirõhk@3000 RPM min
300000___43,48___3,00 Sebringu 2,7 V6 õlirõhk@3000RPM min
300000__________3,00 Voyager 2,5 r4 Diisel õlirõhk@4000RPM min
310000___45_________Voyager 3,0 V6 õlirõhk@3000RPM min
________________4,5 Voyager 2,5 R4 Diisel õlirõhk@4000RPM max
517000___75_________Voyager 3,0 V6 Õlirõhk@3000RPM max
550000___80,00_______Voyager 2,4R4 õlirõhk@3000RPM max
551000___79,86___5,51 Voyager 3,0; 3,3; 3,8 õlirõhk@3000 RPM max
720000___104,35__7,20 Sebringu 2,7 V6 õlirõhk@3000RPM max
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma