Tänane kuupäev Esmaspäev 13 Mai, 2024 9:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 22 Okt, 2012 23:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 20:18
Postitusi: 87
Tagaluugi lukk ei tööta ei nupust salongis ega ka puldist.
Olen kõike (niipalju kui oskasin) kontrollinud.

Lasin siis tagaluugil ja pagassis kõik katted lahti ning ühendasin tagaluugi juhtmekobara pistiku ühendusest lahti ja lasin 12V otse lukule ning selgub, et lukk ise töötab. Seega lukk ise OK.

Edasisel tšekkamisel selgus, et tagaluuki minevas juhtmekobaras on luugiavamise juhtmel (must kahe valge triibuga) hõõrdekahjustus (kusagil katte taga hõõrdunud vastu metalli), ja seega arvatavasti põhjustanud lühise. Juhtmesisu (ütleme "metall") on terve, ainult juhtmeisolatsioon on katki hõõrdunud (metall on "haljas") ja seega kusagil lühist andnud.
Võtsin siis rooli all oleva katte maha ja kontrollisin tagaluugi avamisnuppu testriga - selgub, et vool ei jõuagi nupuni. :(
Seega vajuta seda avamisnuppu, palju jõuad, aga ega siis vool nupust luugilukuni ei saagi minna kui ta isegi nupuni ei jõua :)

Järelikult on mingi blokk/relee läbi, mis seda asjandust üleüldse juhib (ka puldist tulevat raadiosignaali).

Kontrollisin ka kõik kaitsmed üle - kõik OK.
Kas võib olla on mõni relee läbi ?
Mingeidki soovitusi, enne kui servisesse põrutan ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 28 Okt, 2012 23:33 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Alustuseks soovitaksin tutvuda skeemiga. Remondijuhendi leiad oskin.ru lehelt.
Mulle tundub, 2000. aasta 300M-i skeemi uurides, et luugi avamise nupule peaks roosasse juhtmesse pluss otse peale tulema kaitsmelt nr 19. Kui lüliti rakendada siis mööda must/valge juhet läheb pluss edasi Body Control Module'isse, mis rakendab relee, mis rakendab luugi avaja lastes sellele plusstoite mööda teist must/valget juhet.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 12 Sept, 2013 20:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 1:21
Postitusi: 38
Asukoht: Võru
Korjan vana teema üles. Sama lugu, ei ava puldist ega nupust. Skeem olemas ja eelnev Anjolle jutt õige, aga ikkagi paar küsimust õhus. Pagassist pistikust mõõtes läheb lukku pidev + mööda pruun-musta. Nii ei tohiks vist olla?
Nuppu vajutades peaks pinge pagassi jõudma mööda must-valget, aga vajutades midagi ei toimu.
Eeldan, et viga on saanud mingi relee...Kus see asub, seda ma küll välja ei suutnud mõelda?
Luugi mootor on läbi ja enne uue sebimist võiks need pinge jamad igaks juhuks üle vaadata, muidu on see uus ka kohe läbi.....
Äkki keegi on tegelenud antud asja hingeeluga?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 07 Jaan, 2014 11:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 13 Jaan, 2008 18:56
Postitusi: 117
Asukoht: Tallinn
pole sada aastat siin foormis käinud ja nii juhuslikult sattusin sellele teemale ja tuli kohe tuttav hetk meelde Mr Green . Pagasiluuki sa ei saa nupust sellepärast lahti, kuna selle elektrimootor otsad andnud. Võtmest sa ei saa sellepärast lahti kuna luku südamik sõiduga tulnud tolmu ja pori täis. Pagasi luugi saad lahti avarii nöörist, millele saad ligi salongi kaudu pagasiruumi pugedes. Minul aga oli veel see probleem, et tagumise istme taga oli gaasiballoon ning polnud võimalik sinna luugi juurde pääseda. Siis sain teada, et 300m on ka teine võimalus pagasiluuk lahti saada ja selleks on sul vaja haamrit u samasuure läbimõõduga või veidi väiksemat padrunvõtme padrunit, asetad selle lukusüdamiku peale ja lööd paar korda haamriga seni kuni südamik natuke sisse vajub ja pagasiluuk avaneb võluväel ise :D mootori saad kõige soodsamalt arvatavasti lammutusest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 08 Jaan, 2014 22:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 27 Nov, 2006 20:18
Postitusi: 87
Asi on jah luku enda mootoris. No ehk siis täpsemalt solenoidplokis (nagu teenindusest öeldi). Originaalina tellides maksab mingi üle 300 euriku, seega tasub tšekata pigem lammutustest.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 21 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia