Overdrive ja turbiinilukustus ei ole kuidagi sama asi. Overdrive on neljanda käigu nimi spetsiifiliselt 42LE käigukastil. 3s käik - direct, 4s käik - overdrive. Overdrive ja lukustus mõlemad saavutavad kahte sarnast asja - madalam kütusekulu, madalamad mootoripöörded. Üldisemalt tähendab overdrive mehhanismi mis viib käigukasti üleminekuarvu alla 1:1.
Vanematel masinatel oli overdrive täiesti eraldi kast, sellistega ma ise kokku puutunud pole. Nendel pidi veel seda ise sisse lülitama. Siis mõningatel toimus see automaatselt kui viimases käigus suurt koormust taga polnud. Uuematel pole overdrive muud kui tavaline käik.
Kui sa mind uskuda ei taha, siis aitab
Wikipedia. Ka seal on mainitud, et uuematel masinatel overdrive pole enam mingi eraldi mehanism vaid lihtsalt üks lisakäik (või veel uuematel kaks ja MB 725.0 puhul lausa kolm erinevat käiku). Seepärast pole teda vaja enam ka nupust sisse lülitada.
Lisaks võib veel mainida, et on olemas overdrive-ga manuaalkastid (nüüd on nad kõik seda, algselt oli ka neil see eraldi mehhanism) ning et minu praegune automaatkast (722.6 ehk NAG1) teeb turbiinilukustust esimeses käigus, mis pole ka mitte kuidagi seotud overdrive-ga.
Muus osas väga vastu ei vaidle.