Tänane kuupäev Esmaspäev 13 Mai, 2024 22:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Apr, 2008 23:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 17 Mär, 2007 2:58
Postitusi: 87
Asukoht: Harjumaa
Asi millest aru ei saa seisneb nimelt asjaolus,et ketaspidurid jäävad peale. Ajavad või ketta punaseks aga maha ei lähe,kuid samas jääd seisma paned kruvika vahele ja väänad pidurid kerge vaevaga lahti.Peale seda on juba juhuse asi kaua need pidurid normaalselt toimivad enne,kui sama jama kordub? NB kettad ja klotsid uued :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Jaan, 2013 23:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 06 Mär, 2012 11:17
Postitusi: 27
endal täpselt sama jama aga ainult vasakpoolse esipiduriga


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Jaan, 2013 0:40 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Jaan, 2013 23:09
Postitusi: 15
Kui nüüd loogiliselt mõelda on kaks põhjust reaalselt miks pidurid peale jäävad, kas liugurid kinni või kolb. Kui nüüd kruvikaga tagasi lükata peaks lükkama kolbi tagasi aga samas kui klotsid kulunud ja kolb kinni, siis on liuguritel ruumi ja lükkab sadultast tagasi. Aga kurat, siis ju ei saaks kolb tagasi pidurdades klotse suruma tulla kui ta kinni. Klotsid ise kronsa küljes kinni pole kus sadul on ? Seal võib tekkida rant ajapikku ja klotsid jäävad ise kinni. Ehk kui kruvikaga lükkad siis kõik liigub aga reaalselt jäävad klotsid paigale. Põhimõtteliselt ei tea kas mu loogika õigesti jookseb aga omast käest tean, et ei tee paha korralik hooldus. Käia üle liugurid, puhastada ja määrida, käia üle klotsid, puhastada ja määrida koos kronsaga kuhu najale toetuvad ja siis vaadata kui klotsiga surudes kas kolb ikka sisse läheb või on laiaks paisunud ja jääb kinni. Pidurikolvimansetid tasuks ülevaadata, et ega kusagil auku pole. Kui selline ettevõtmine teha, soovitan ka kettal käia randid üle ja nendest lahti saada. Korralik töö, pidurite hooldus aga selle käigus peaks küll asi lahenema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Jaan, 2013 10:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Minu kunagisel 300M põhjustas pidurite peale jäämise piduri peasilinder, mis ei lasknud enam õli tagasi minna, kuna masett oli läbi.Aga see väljendus muidugi selles, et mul hakkas pidur võtma igakord erinevast kohast, ning vahest oli üldse nii, et pidurdasid ja pedaal vajus lihtsalt alt ära.Vahetati terve peasilinder ära, ning probleemid peale jäämisega kadusid.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia