Tänane kuupäev Esmaspäev 13 Mai, 2024 11:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 49 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: 300M sureb välja
PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Aug, 2011 0:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 27 Juul, 2009 22:19
Postitusi: 43
Asukoht: Tallinn
Ma ka arvasin, et seal peaks saba järel olema, aga kui aju pistikul seda otsa pole, siis ilmselt ei ole seda seal vaja...
v siis on just mingi ülemineku teema, sest facelift tuli ju ka 2001-2002.

Raamatus räägib just sama anduri teemast et kui see jukerdab, siis sureb välja. muud erilist ei tuvastanud sellest raamatust.

Samas on mul ka '02 manual arvutis ning seal pole sellest andurist sõnagi juttu. samuti pole ka anduri pistikust juttu ( seal on ka pistikute kujud ning juhtmete värvid kirjeldatud)
nii et, mine võta kinni :D


Ilmselt tuleb mõne targema juurde ikkagi viia....

to hmm: kui su raamat miskit asjalikumat kõneleb, siis ootan huviga ;)

_________________
Päikest Chrysleritele ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300M sureb välja
PostitusPostitatud: Reede 12 Aug, 2011 14:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 27 Juul, 2009 22:19
Postitusi: 43
Asukoht: Tallinn
Nüüd siis lugu selline ikka, et läheb americanisse diagnosti... ja kui sealt ka midagi välja ei tule, siis ilmselt jääb see masin sirge tee masinaks :D Ameerikas teed ongi pikad ja sirged ;) ei ole vaja rooli puutudagi :D eestiga küll veits keerulisemad lood.


P.S kui kellelgi on veel mõtteid, siis jätkuvalt teretulnud ;)

_________________
Päikest Chrysleritele ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300M sureb välja
PostitusPostitatud: Reede 12 Aug, 2011 21:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 27 Juul, 2009 22:19
Postitusi: 43
Asukoht: Tallinn
Käisin täna sirge tee testi tegemas :) täitsa ok oli ;) küll aga parkimine on võimatu, ehk siis manööverdamine :S
Avastasin ka sellise nähtuse, et kui sõidu ajal rooli tsentrist vasakule keerata, siis mingi ragin...mitte ainult siis kui rooli keeran aga ka kui hoian rooli veits üle tsentri vasakule (tehes siis suurt ringi). Aga kui paremale, siis jummala vaikus.
Hmmm... kui oleks roolilatt hapu, siis ilmselt pole vahet kuhu poole pöörata. Ma nii arvan vähemalt.

_________________
Päikest Chrysleritele ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300M sureb välja
PostitusPostitatud: Esmaspäev 15 Aug, 2011 10:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Seal ilmselt üks kardaaniristidest poolassi otsas ragiseb.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300M sureb välja
PostitusPostitatud: Teisipäev 16 Aug, 2011 18:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 27 Juul, 2009 22:19
Postitusi: 43
Asukoht: Tallinn
Americanis diagnostis käidud...
"diagnostiliselt on auto korras" :S

Et siis diagnostika ei näidanud midagi :S
Küll aga öeldi, et võiks proovida veelkord tühikäigumootorit ning TPS andurit vahetada aga seda siis nii, et töökorras auto pealt võttes ja proovides...

Siinkohal on mul nüüd küsimus ja palve, on kedagi siin abivalmit 2.7l mootori (soovitavalt siis 2002a) omanikku, kes tahaks/saaks/viitsiks katsejäneseks hakata? Võin ise liikuda siin tallinna ümbruses oma 300M-iga kuhugi, kellegi juurde ka kohale :)

Suured tänud juba ette ;)

võib siia kribada aga ka võib saata maili v hellata ;)
meelis@foxsec.eu
5252927

_________________
Päikest Chrysleritele ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300M sureb välja
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Aug, 2011 9:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 27 Juul, 2009 22:19
Postitusi: 43
Asukoht: Tallinn
Endiselt ootan abi :)

_________________
Päikest Chrysleritele ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300M sureb välja
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Aug, 2011 12:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 27 Juul, 2009 22:19
Postitusi: 43
Asukoht: Tallinn
up

_________________
Päikest Chrysleritele ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300M sureb välja
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Aug, 2011 22:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Ükski nendest anduritest ei ole otseselt seotud sinu probleemiga. Mine parem otse roolivõimendi kallale. Hüdraulika pumpadel on tohutu jõud. Selle auto kohta ei tea, aga pakuks, et lõppasendis peaks pump laskma õli vabale ringlusele ja kui ei lase, siis surve tõuseb ning pumba käik läheb raskeks. Näiteks võin tuua; uue tüübi hüdropumbal kiilus kinni tootlikkuse klapp (see reguleerib tootlikust. pole tarbimist, siis pump ei löö) kiilus kinni kõige tootlikumas asendis. Täiesti heas korras turbodiisel mootorile oli see liig. Kui ei jõudnud õigel ajal hüdraulika juhtimise kangi lahti lasta, siis pump suretas mootori välja, kuna pumba surve ületas mootori jõudluse. Tõesti ei tea, kas tänapäeva autodel kasutatakse juba muutuva tootlikusega pumpasid, või on ikka vana süsteem kasutusel. Loodan, et mu jutt arusaadav on, aga ise märkisid ära, et pump hakkab raskelt käima. See peaks olema piisav viide, et hakata pumpa vahetama.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300M sureb välja
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Aug, 2011 22:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 27 Juul, 2009 22:19
Postitusi: 43
Asukoht: Tallinn
Tänud ideede eest... siiani küll kõik pakkunud välja, et see ei tohiks see probleem olla, kuid eks küsin Märteni käest pumpa ning proovin selle variandi ära ;)

_________________
Päikest Chrysleritele ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300M sureb välja
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Aug, 2011 10:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Mõtlesin selle teema üle veel ja jõudsin järeldusele, et pump on see vidin, mis tekitab ainult surve. Surve juhtimine on aga roolilatis. Rooli keerates avaneb kanal, mis laseb surve ühte roolilati otsa ja samas avaneb teise otsa jaoks vabajooksu kanal, mis laseb teiselt poolt õlil ära voolata, et ei tekiks vastusurvet. Sinu auto puhul jääb mulje, et ühe otsa vabajooksu kanal ei avane. Seega peaks vahetama hoopis roolilati. Küsi muidugi ka teist arvamust, kuna roolilatt on kulukas asi.

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300M sureb välja
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Aug, 2011 21:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 31 Jaan, 2007 22:22
Postitusi: 891
Asukoht: L-VIRUMAA
Ei onud sedsa teemat siin tükk aega jälginud aga tundub et se viimane lahenduse pakkumine tundub mõistlik, aga võta rooli võimu rihm maha ja proovi ilma võimuta mis teeb kui siis vällja ei sure ongi viga käes, ära sa ainult kohe uut ostma tõtta vaatan et oled ise remondimees -võta latt maha ja puhasta ära, on olemas ka rem. komplektid lati jaoks on odavam kui uus osta, võib olla tõesti on kusagil mingi tihendi vms. tükk lihtsalt ees :hi:

_________________
Ei ole halba ilma heata! Raha paneb rattad käima!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300M sureb välja
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Aug, 2011 23:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Lati remondikas on 300M mingi väike puks ja kogu moos.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300M sureb välja
PostitusPostitatud: Reede 19 Aug, 2011 9:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 27 Juul, 2009 22:19
Postitusi: 43
Asukoht: Tallinn
Roolilati probleem vbolla ongi, samas sel juhul peaks olema mõlemad kanalid kinni, sest vahet pole kummale poole lõppu keerata, sureb välja. Samas kui vaikselt välja pöörata, siis ei sure välja. Samuti kummaline on ka see, et seda juhtub siis kui mootor on töösoe. Samuti (ideeliselt siis) kui koormus suureneb mootoril, siis aju saab sellest aru (küll pole veel tuvastanud, et mille järgi ta aru seda saab, millise anduri siis) peaks ka automaatselt pöördeid tõstma, just vältimaks välja suremist. See aga viitaks pigem tühikäigu mootori probleemile, et see ei liigu piisavalt kiirelt. Samuti vaatasin, et kui maanteel sõites hoog maha pidurdada suht kiirelt, siis ka pöörded hakkavad hüppama kui hoog suht maas juba. see ei ole ka norm ju. Mis taaskord nagu viitaks tühikäigu mootorile.

P.S seda proovisin, et kui roolivõim tagant ära võtta, siis ei sure välja, aga siis pole ka koormust ju järgi, et siis see test tglt ei näita midagi.

Sellised minu ideed siis.

Hea oleks vbolla ikkagi veel tühikäigu mootorit proovida vahetada... aga siis kindlalt sellist, mis toimib 100%.

_________________
Päikest Chrysleritele ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300M sureb välja
PostitusPostitatud: Reede 19 Aug, 2011 10:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Tundub loogiline lähenemine asjale. Aga siin tõesti ainult proovimise variant.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: 300M sureb välja
PostitusPostitatud: Reede 19 Aug, 2011 10:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 27 Juul, 2009 22:19
Postitusi: 43
Asukoht: Tallinn
Siinkohal on siis taas palve, on kedagi siin abivalmit 2.7l mootori (soovitavalt siis 2002a) omanikku, kes tahaks/saaks/viitsiks katsejäneseks hakata? Et siis proovida tühikäigu mootorit.
Võin ise liikuda siin tallinna ümbruses oma 300M-iga kuhugi, kellegi juurde ka kohale :)

Suured tänud juba ette ;)

võib siia kribada aga ka võib saata maili v hellata ;)
meelis@foxsec.eu
5252927

_________________
Päikest Chrysleritele ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 49 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia