Ei ma ei saa pahaseks, sest sa põhjendasid ära miks sa ei leidnud ning mida sa tegelikult otsid.
Aga kütusekulu on selline n.ö. lõppnäitaja ning eeldades, et Silberis masinat hooldatakse ei tohiks väga suuri põhjusi olla.
Silberil on kindlasti suutlikus jälgida masina andureid - kui need on korras tuleks otsida viga veermikus.
1. Kõige lihtsam tegevus: Pärast trassi sõitu katsu üle velgede temperatuurid, peaksid olema ühel sillal mõlemad veljed võrdse temperatuuriga (keskel) ja suhteliselt lähestikku kõik veljed, sest seismajäämisel peaksid olema esimesed tiba soemad, kui tagumised aga mitte trastiliselt.
2. Küsiks hoolduse ajalugu - küünlad, õlid mootoris+kastis, filtrid...
3. Andurite korrasolekut peaks näitama MIL lamp (n.ö. mootori märguande tuli)
4. Kas hiljuti on vahetatud ka hammasrihm?
Üks asi veel kas kütusekulu suurenemise avastamine oli järsku, pikka mööda või pärast mingit hooldustoimingut?
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma