vaevalt sa õiget kraami suvalisest poest leiad...
Jahutusvedelik uha vana välja ja pane mida tahad. Minu 3.5 on kasutuses punane, aga alumiiniumtihendi, mis on termostaadi korpuse ja ploki vahel, selle on ära nosinud. Praegu kallan peale regulaarselt, sest tihend on piisavalt odav aga lihtsalt ei ole mahti muude asjade kõrvalt seda teha ja siis on ta nii jäänud..
HOAT baasil peaks muidu õige kraam olema, aga kui vana on eest ära loputatud, siis pane, mis meeldib, aga mootor käib päris kuumalt, seega kipub ära põlema aegajalt. Samas ma olen näinud uusi ja vanasid,kus on punane sees julgelt ja ei häda midagi.
Õli peaks minema see, mis on mootori peal õlikorgil kirjas. tõenäoliselt on seal ka 10W30. Paraku meie kliimas on see natuke paks ja külmalt plaksub ja plagiseb see mootor päris kõvasti. Kuna töötan ise ka ühes margiesinduses ja meil on Shell majas, siis 5W30 AF on päris hea õli, liigset kulu ei ole, vähem kui 10W oli, ja -30ga mootor ikka veel ei klõbisenud. aga igal juhul täissünti kasuta, kui läbisõit on vähegi alla 200 000 miili. See v6 on sigatugev ja vastupidav mootor, kui hoolt kanda. Olen ka ühes Ameerika Dodge fesarigrupis ja seal liiguvad V6'd, millel 4-500 000 miili juba turjal ja kütusekulud on ikka veel tehasenumbrites.