Tänane kuupäev Esmaspäev 13 Mai, 2024 11:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 29 Juul, 2011 0:17 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Sai proovitud päris mitut hansfreed ning silm jäi pidama parrotite peale.
Algselt sai võetud Noortehnikust Parrot MiniKitSmart 99€
http://www.parrot.com/usa/products/plugnplaycarkits
Pilt

Iseenesest on hea asi, kuid mõningad vead.
1. Nupud klõbisesid - kõikidel versioonidel ja seega sai tagastatud.
2. Ei vaigista automaatselt autoraadiot
3. Ei ole audio väljundit, et saaks mingi valemiga heli autoraadiosse saata.
4. Mikrofoni paigaldus on jama ja seega kehv kuuldavus

Paigaldatud sai see aparaat sebringusse nii:
Pilt

Kui aparaat sai Noortehnikusse tagasi viidud pakkusid nad kahte varianti:
Raha tagasi või soodsalt valida teine süsteem.
Valisin teise süsteemi ning võtsin Parrot CK 3100LCD, lisaks maksin 9€, nüüd mõtlen, et oleks pidanud võtma MK9200 versiooni, sest see võimaldab ka audiot läbi hansfree kuulata, mida 3100 ei võimalda.
Aga seadme paigaldamisest.

Kõigepealt mis sai juurde ostetud:
Pilt

Sai juurde ostetud ISO pistikud. Siin kohal peab mainima, et tuleb osta 3 isast ja 2 emast, sest pooled pesad on neis pistikutes puudu. N: Isastel - valgustus, mute jne.. Emastel - Mute. Seega need on vaja pistikutesse lisada kui soovitakse hiljem lihtsalt süsteemi eemaldada ja originaalraadio jääks ka tööle.

Sisu:
Pilt

Paigaldamisest nii palju, et kui varem pole auto seadmete installeerimistega tegemist teinud võib see olla aeganõudev.
Kõige esmaseks on vaja arusaada kuidas peaks seade olema ühendatud ja selleks on kõige mõistlikum lugeda juhtendit, mille saate http://www.parrot.com support alt. Mina ühendasi siis parroti otse iso juhtmetega maki taha nii, et kõik audio kanalid läbivad parroti seadme. Üllatav oli see, et originaalstereol on olemas MUTE koht aga juhet pistikus ei ole - selle võib sinna paigaldada aga reaalselt seda parroti puhul vaja ei lähe. Mina panin aga ei testinud kas töötab.... :tige:

Paigaldamist alustasin lammutamisest (Time 00:00), kõigepealt raadioümbris. See tuleb tõmmata alt eemale ja siis kas laia kruvikeerajaga või siis kaabli tangidega külgedelt lahti kangutada. Vahepeal on selline tunne, et läheb katki aga ei, krõbpsub ainult.
Pilt

Pilt
Eelnenud tegevusele kulus ~10 min (tööriistade otsimine, seadme sisuga tutvumine, kaameraga pildistamine jne..)

Makk sai väljavõetud, kribatud kood peale ning siis tulin mõttele, et ehk on ikkagi originaalüleminekud olemas. Sai käidud oomi poes ning audiocitys ja Gardis. Ühes oli ainult üks poole ja kõik... seega sai paigaldatud ISO pistikud juhtmete külge.
Pilt

Pilt
Aega kulunud 3h (sõidud mööda linn + ootamatused pistikutega, lisa pinnide paikamine)

Nüüd seade juhtmete vahele ja töösoleku kontroll ilma seadmeta ja seadmega. Töötas selliselt, et ei saanud kurta.
Seadmele sai otsitud ka sobilik koht, kus ta jalgu ei jääks ning klõbisema ei hakkaks. Selleks kohaks sai siis kõrvalistuja pool olev tasku.
Pilt

Samas tuli ikkagi kasutada igaks juhuks pehmendavaid jublakaid.

Pilt

Vooluseade sai kinnitatud maki kõrvale mingi tala külge.
Pilt

Pilt

Siis mikrofoni paigaldus käis lihtsalt, A-piilar tõmbasin lahti ja näpud panin taha ka laevalgustile, sealt kaudu sai juhe veetud.
Pilt

Pilt

Lõpptulemus on siis selline:
Pilt
Pilt
Aega kulus kokku 4h. Kuid.... ilmnes üks viga, nimelt ei jätnud parrot meelde seadeid - hääle tugevusi ja ka seda, et menüüsid ei loeks...
Selgus, et toide ja mälu juhe olid vahetuses (paigaldatud ISO-del ei olnud, sest maki väljundist olid kõik nii nagu kirjas), aitas parroti enda toitejuhtmetes olevates kaitsme pesadest juhtmete ringi tõstmine ja asi OK.

Seega kui endal aega ja tahtmist pole, tuleb kasuks kui lasta paigaldada proffidel 60€ eest ;)

Muide avastasin ka ühe valgusallika, millest polnud õrna aimugi. Sellest on juttu siis omanik pajatab hmmi sebringu all.
viewtopic.php?f=1&t=2454&p=68868#p68868

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia