Tänane kuupäev Teisipäev 14 Mai, 2024 12:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 15 Veebr, 2013 18:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Jaan, 2013 15:10
Postitusi: 17
eestis myydavad klotsid on vist mingist saastast tehtud. vahetasin sygisel enda 300c köik piduriklotsid ära ja see kriiks krääks jne hääl ajas kyll vihale, ostsin siis greenstaffid alla ja teien tera kohe. nyyd on kettaste vahetus ees, odavama peale ma enam ei lähe...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 15 Veebr, 2013 20:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Jaan, 2013 23:09
Postitusi: 15
Voyka kirjutas:
Värskendan seda teemat natuke. Tuli meelde, et selle aasta jaanuaris pidin need klotsid siiski maha võtma, sest üks sisemine klots tuli klotsipinna pealt lahti ja kadus.. Sai nendega sõidetud nati üle 28 tuh km. Kas see on palju või vähe otsustage ise. Igal juhul panen tulevikus samad EBC klotsid. Hetkel on ajutiselt peale pandud u. 6 tuh km läbinud klotsid, milledega sai kunagi enne EBC klotside panekut natuke sõita ja ma pean ütlema, et juba praegu on märgata erinevust. Ketastele on tekkinud imelikud ebaühtlased kulumisjäljed või kriimud, mida EBC klotsid igatahes kogu oma eluea jooksul jätta ei suutnud. Need vähesõitnud klotsid said omal ajal Automaailmast ostetud (mingi Itaalia toode).

Klotside vahetusel märkasin ka sellist jama, et klotside kõrvad on natuke kõverdunud ja kui vaadata käändteljel või raamil neid kohti (abutment), mille peal nad edasi-tagasi liiguvad, siis on näha, et nendest kõrvadest on aja jooksul sinna raamile pesad sissekulunud. See võib olla ka üks põhjustest, miks üks klots lahti tuli. Paistab, et pidurdamise ajal klotside kõrvad takerduvad nendes vagudes ja ei liigu nii nagu peaksid. Klotsid on pinges ja katted mõrenevad või tulevad maha.
Siit ka küsiks korraga, et kas neid kohti käändteljel on võimalik ka kuidagi taastada (näit. peale keevitada ja lihvida) või peab uued muretsema? Uuest peast on need kindlasti hirmkallid. Uurisin ühel sama aasta Voyageril käändtelgi ja sellel olid ka pesad sees.
Kas Voyageridel uuest peast selle koha peal originaalis mingeid libeda pinnaga lisaplekke ei olnud? Endise Mazda omanikuna tean, et japsidel olid küll selle koha peal plekid ja ei need kohad nii hirmsasti ei kulunud.

Pilt



Väga vabalt võib peale keevitades need lohud täita ja tasapinna ühtlaseks lihvida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 14 Nov, 2014 0:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 23 Aug, 2013 7:02
Postitusi: 43
Asukoht: Sthlm-Rootsi
Mobiil: 0046739700435
Tervitus.

Ka minul aeg välja vahetada esimesed kettad ja ilmselt ka klotsid kuid kuna 300 C pidurid on tehasest veidi hädised auto kaalu arvestades (kipuvad kriuksuma ka) siis tehase kettaid, klotse enam ei tahaks vaid ostaks mingi aftermarket tootja kettad, klotsid, mis on paremad, vastupidavamad kui tehase poolt paigaldatud kuid samas tavakasutusse mõistliku hinnaga.

Ringrada ei sõida selle autoga vaid tavaline linna/maanteesõit kiirustel max 140km/h ehk.

Soovitage nendele tingimustele vastavat hea hinna/kvaliteedi suhtega komplekti. Ketas ja klots võivad ka eri tootjate omad olla kui nii parem on.
Valik veebiavarustes on nii meeletult suur, et sealt ei oska ise midagi konkreetset eelistada.

Aitäh,
Terv. metsaerak


Viimati muutis metsaerak, Reede 14 Nov, 2014 0:10, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 14 Nov, 2014 0:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 23 Aug, 2013 7:02
Postitusi: 43
Asukoht: Sthlm-Rootsi
Mobiil: 0046739700435
Tanel-T kirjutas:
Minul boschi kettad ja brembo klotsid ning peaks mainima, et seni ilma "viledeta" :)


Tere.
Kuidas rahul olete selle komboga ning kas kettad on drilled või slotted?
Mis selline esipidurite komplekt maksta võis?

Tänud ette.

Terv. metsaerak


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 14 Nov, 2014 1:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Reede 20 Juul, 2007 14:32
Postitusi: 392
Asukoht: Göteborg
Tehase kettad ongi Boschi omad (2004-2010). Bosch tarnib neid ainult OEM osadena ja jaemüügis neid vist ei leidugi. Kui tellida Mopari omad, siis saadki Boschi omad Mopari karbis. Boschil on kaks tehast, kus neid tehakse - üks USA-s ja teine Hiinas. Viimasest tulnud pidavat olema kehvema kvaliteediga.
Vt. http://www.300cforums.com/forums/brakes ... disks.html


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 14 Nov, 2014 10:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Nov, 2009 16:10
Postitusi: 29
Mina küll 300c pidurite kohta midagi halba ei ütle. Minu auto sõitnud 85000km ja nii kettad, kui klotsid veel originaalid, ei värise ega vilise. Ei kujuta ette, mida selle autoga tegema peaks et kettaid nii tihti vahetada oleks vaja nagu siin kirjutatakse. Üks väike probleem siiski on, klotside tolm määrib väga kergesti velgi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 14 Nov, 2014 13:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 23 Aug, 2013 7:02
Postitusi: 43
Asukoht: Sthlm-Rootsi
Mobiil: 0046739700435
Kui Sul on 85000km läbisõiduga masin siis ilmselt Su auto on ehk 3 max 4 aastat vana ja veel ei tohikski pidurid järgi anda kuskilt otsast, ka on siis ilmselt juba tegemist uuema 300C'ga, millel minuteada originaalvelg 19'', mis omakorda lubab oletada, et ka suuremad pidurid on tehas varasema probla lahendusena installinud.

Mina oma 2007' Touring CRD 300C ostsin 2 a tagasi 185000km läbisõiduga, pidurid olid siis laitmatud, hetkel 212000km läbisõit ja on tunda, et pidur ei ole enam terav. Eriti hästi saab aimu pidurite hädisusest kui vahepeal korraks kasutada äiapapa sama aasta Range Rover'it, millel on suured Brembo pidurid :)

Ketta pealt on ka näha, et pidurdamine ei toimu kogu ketta pinnaga vaid ehk 3/4 sellest.
Kuna aeg vahetuseks on käes ja lugeda 300C kehvapoolsetest OEM piduritest võib pea igaltpoolt siis ei tahaks samu probleemseid komponente uuesti osta vaid ostaks tiba kallimad ja klass paremad, mis võiksid olla tavakasutusse just parajad, sellise auto massi arvestades.

Kodufoorumis (tqhq.ee) tõstatasin sama küsimuse ja sealt tuli endise omaniku heakskiit SRT8 originaal pidurite kohta (isegi ringrajakasutuses) kuid naised saunas rääkisid, et SRT8 ketas ei mahu 18'' velje sisse ära, SRT'l on tehasest 20'' velg. Kui keegi teab seda mahtumise asja kommenteerida siis tänud ette.
CRD'l ketas vist 345mm ja SRT'l 360mm?
Küsimus: Kas näiteks OEM replacement Brembo ketaste, klotside paigaldus lahendaks probleemi või on uba ikkagi selles, et 345mm on aladimensioeeritud auto massi arvestades ja ka neid Brembosid (või mis iganes sama dimensiooniga kvaliteetkaupa) hakkab ikkagi minema nagu leiba, st. tuleb iga 3 a tagant vahetada?

Tänud.
Terv. metsaerak


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 14 Nov, 2014 20:28 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
300C on ju tehtud mersu põhjale. On keegi uurinud, kas mersu pidurikomplekti pole võimalik paigaldada? Minuteada mersumehed küll ei kurda piduriprobleemide üle.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 14 Nov, 2014 20:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 23 Aug, 2013 7:02
Postitusi: 43
Asukoht: Sthlm-Rootsi
Mobiil: 0046739700435
SRT mehed ka ei kurda pidurite üle :)


see W211 E klassi kere on väiksem/kergem ka ilmselt...

onu Wiki otseselt ei väida, et pidurid mersult pärinevad...

The Chrysler 300 is based on the rear-wheel drive Chrysler LX platform which features components derived from the W211 Mercedes-Benz E-Class of 2003 to 2009.[6] Shared components include the rear suspension design, front seat frames, wiring harnesses, steering column, the 5-speed automatic transmission's design, and a derivative of the 4Matic all-wheel drive system. The Chrysler 300 also features a double wishbone front suspension that is derived from the W220 Mercedes-Benz S-Class.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 14 Nov, 2014 21:19 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Wiki väitele tuginedes võiks siis näiteks vaadata S-klassi rattakoopasse. S-il peaks kaalu olema ka samapalju, kui 300C-l või isegi rohkem.
Näedsa, ongi nüüd eksparimendi koht. Vana ketas näppu ja kuskile romulasse S-klassi kettaga võrdlema näiteks.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 14 Nov, 2014 21:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 23 Aug, 2013 7:02
Postitusi: 43
Asukoht: Sthlm-Rootsi
Mobiil: 0046739700435
S'il on siis vblla SRT'ga samad pidurid :)

Otsisin Brembo müüjat Eestis ning leidsin sellise adre nagu aftermarket.ee, kus autopõhiselt otsida ei saanud vaid tuli saata päring. sellele sain vastuseks:

Brembo ei valmista kahjuks sellele autole üldse ketast. (a SRT'le ju valmistab :uhoh )
Saada on:
odavama otsa Blueprint 55.- tk (kiire tarne)
premium ketas DBA T3 (soontega) 210.- tk (tarne 1 nädal)

Mida sellest DBA T3 'st arvata ning kas on ka midagi vastavat odavamalt?

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia