Tänane kuupäev Teisipäev 14 Mai, 2024 14:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: 300C esikettad ja klotsid
PostitusPostitatud: Neljapäev 13 Aug, 2009 22:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Apr, 2009 23:11
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti
Mure selline, et auto on sõitnud 64000 ja juba läks kolmas paar esikettaid - lähevad iseenesest kõveraks. Kiirusel 120km/h tekib rooli vibra kuigi rattad on balansis ning pidurdada ei kannata üldse, alla 120km/h on kõik nagu ok. Viimane kord sai vahetatud ka piduriklotsid ja nüüd pidurdades vilistavad mis kole. Kas kellegil sama probleem esinenud või mida annab teha? Väsitav on kettaid ja klotse nii tihedalt küll vahetama hakata:(


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 13 Aug, 2009 22:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
See vist peaks olema nende sünniviga, kui harrastada natuke aktiivsemat sõidustiili. Tean, et oma Dodge Stealthil oli pidevalt sama jama. Masin oma 2 tonnise raskusega surus esiotsale ikka nii peale, et pidurid ei jõudnud jahtuda. Ja tõmbas kettad ära. Ja seda just vihmase ilmaga sõites. Ja eks see 300C ole kah ju sama..kogu raskus esiotsal..ja esisild tal üldse nõrk koht. Pead lihtsalt vihmasema ilmaga rahulikumat sõidustiili harrastama..sest raskus kuumendab kettad üle ja iga lomp on häving..auto idee autorid nägid vihma halvemal juhul 2x aastas ja muidugi sellega ei arvestanud :(

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 13 Aug, 2009 23:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Apr, 2009 23:11
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti
Kusjuures sõidustiil on rahulik ja pole just raske jalaga ja seda vihma ning jahutuse juttu olen ka kuulnud. Kas peale sõitmata jätmise ka mingi lahendus oleks:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 14 Aug, 2009 0:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Hmm..jahh..ei teagi kohe mida soovitada..mul Dodgel oli lahendus miskid keraamilised (või keraamikaga kaetud) kettad, mis maksid siga raha..aga kuidas kohalikud 300C omanikud seda asja lahendavad?..oskavad nad vast ise öelda..Kuid ma uurin targemate käest..kes neid asju tuunivad..ja annab siin teada

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Sept, 2009 20:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Apr, 2009 23:11
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti
Kas keegi oskaks pakkuda mingit lahendust ketaste osas välja? Lisaks on tekkinud ka mure juurde - pidurid vilistavad peale ketaste vahetamist. Olen vahetanud uuesti veel ka klotsi tootjat aga vile on jäänud. Ja mitte väike!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Sept, 2009 20:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 18 Apr, 2009 23:11
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti
Kas said miskit teada?

yksjalg kirjutas:
Hmm..jahh..ei teagi kohe mida soovitada..mul Dodgel oli lahendus miskid keraamilised (või keraamikaga kaetud) kettad, mis maksid siga raha..aga kuidas kohalikud 300C omanikud seda asja lahendavad?..oskavad nad vast ise öelda..Kuid ma uurin targemate käest..kes neid asju tuunivad..ja annab siin teada


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 28 Okt, 2011 19:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Okt, 2011 17:26
Postitusi: 5
Asukoht: Jõgevamaa
Mobiil: 5211950
Tervist! Olen ka uus ja õnnelik 300C omanik, aga täpselt sama mure
nende pidritega. Küsimus siis järgmine, milliseid lahendusi olete vahepeal probleemile
leidnud?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 28 Okt, 2011 22:46 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
kuskil mujal foorumis keegi kirjutas, et kasutas miskiseid "racing" kettaid-klotse. peavad kauem vastu. sama oli vist ka muude sillajubinatega. autoks oli küll Dodge Magnum.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 29 Okt, 2011 7:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 14 Juun, 2008 15:39
Postitusi: 236
Asukoht: Lõuna-Eesti
Kui hind ei hirmuta, siis soovitaks proovida EBC tootangut http://www.ebcbrakes.com/automotive/index.shtml
Eestis müüb neid StaLem Performance OÜ http://www.stalem.ee/est/brands/1/9
Kõige odavamad EBC Premium OE asenduseks mõeldud kettad Chr 300-le maksavad u. 75 EUR tk., kui ma ei eksi. Sport variandid on juba tunduvalt kallimad.
Nende kettaid ma isiklikult kasutanud ei ole, kuid klotse küll. Hetkel on all soomlaste JUFI kettad ja EBC kõige odavama klassi klotsid Ultimax (non-Sport, SUV). Koos sai need vahetatud täpselt 2 a. tagasi ja klotside kohta ei ütle ühtegi halba sõna hetkel. Väga rahul nendega. Eile kummipostis rehvivahetuse ajal oli ka aega neid lähemalt uurida, et mis seisuses need on. Silmaga suurt kulumist klotsidel märgata ei ole. Justkui polegi kulunud. Muretsesin need UK ebay-st. Komplekti hind koos postikuludega läks maksma 720 EEK.

Sobivustabel: http://www.ebcbrakes.com/selector.shtml

_________________
Minu Minivan - '96 Chrysler Voyager 2,4 SE
Müüa juppe!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 30 Okt, 2011 0:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Okt, 2011 17:26
Postitusi: 5
Asukoht: Jõgevamaa
Mobiil: 5211950
Suured tänud asjakohase info eest! :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Apr, 2012 9:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 14 Juun, 2008 15:39
Postitusi: 236
Asukoht: Lõuna-Eesti
Värskendan seda teemat natuke. Tuli meelde, et selle aasta jaanuaris pidin need klotsid siiski maha võtma, sest üks sisemine klots tuli klotsipinna pealt lahti ja kadus.. Sai nendega sõidetud nati üle 28 tuh km. Kas see on palju või vähe otsustage ise. Igal juhul panen tulevikus samad EBC klotsid. Hetkel on ajutiselt peale pandud u. 6 tuh km läbinud klotsid, milledega sai kunagi enne EBC klotside panekut natuke sõita ja ma pean ütlema, et juba praegu on märgata erinevust. Ketastele on tekkinud imelikud ebaühtlased kulumisjäljed või kriimud, mida EBC klotsid igatahes kogu oma eluea jooksul jätta ei suutnud. Need vähesõitnud klotsid said omal ajal Automaailmast ostetud (mingi Itaalia toode).

Klotside vahetusel märkasin ka sellist jama, et klotside kõrvad on natuke kõverdunud ja kui vaadata käändteljel või raamil neid kohti (abutment), mille peal nad edasi-tagasi liiguvad, siis on näha, et nendest kõrvadest on aja jooksul sinna raamile pesad sissekulunud. See võib olla ka üks põhjustest, miks üks klots lahti tuli. Paistab, et pidurdamise ajal klotside kõrvad takerduvad nendes vagudes ja ei liigu nii nagu peaksid. Klotsid on pinges ja katted mõrenevad või tulevad maha.
Siit ka küsiks korraga, et kas neid kohti käändteljel on võimalik ka kuidagi taastada (näit. peale keevitada ja lihvida) või peab uued muretsema? Uuest peast on need kindlasti hirmkallid. Uurisin ühel sama aasta Voyageril käändtelgi ja sellel olid ka pesad sees.
Kas Voyageridel uuest peast selle koha peal originaalis mingeid libeda pinnaga lisaplekke ei olnud? Endise Mazda omanikuna tean, et japsidel olid küll selle koha peal plekid ja ei need kohad nii hirmsasti ei kulunud.

Pilt

_________________
Minu Minivan - '96 Chrysler Voyager 2,4 SE
Müüa juppe!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Apr, 2012 17:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 28 Juul, 2010 17:22
Postitusi: 21
Sõitsin 150 000km kui pidin alles kettaid vahetama,seda kulumise tõttu.Et see kõveraks minek mulle uus teema. Ja minu arust ainukesed klotsid,mis ei vilista on originaalid.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 07 Juul, 2012 23:56 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 07 Okt, 2011 16:23
Postitusi: 47
Need kõige odavamad kettad lähevadki kõveraks. Tuleb osta performance. Üks variant odavate ketaste paremaks jahutamiseks on ka lasta augud sisse puurida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Sept, 2012 19:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 29 Juul, 2012 0:52
Postitusi: 6
Asukoht: Eesti
Minul boschi kettad ja brembo klotsid ning peaks mainima, et seni ilma "viledeta" :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Veebr, 2013 17:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 31 Jaan, 2013 2:17
Postitusi: 18
Täpselt sama mure piduritega ,vilisevad/kriuksuvad esimesed jubedalt enne seisma jäämist just. Olen klotsid maha võtnud ja korralikult ära puhastanud ,sai veidi apremaks kuid vile täielikult ei kadunud.

Probleem on ust esimeste piduritega ,tagumised sai vaikseks!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 26 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia