Tänane kuupäev Neljapäev 23 Mai, 2024 21:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Veebr, 2010 13:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
Tere

autoks siis 90a voyager 3,0 V6 bensiin
mureks siis et tõbleb natuke ja tühikäigul pöörded käivad sujuvalt üles alla 1100 - 800 vahest ka kukuvad peaaegu välja suremiseni välja ja siis lööb jälle ülespoole. nii külma kui sooja mootoriga. on ka mõned korrad välja surnud.
vahetatud tühikäigu mootor, jagaja kaas, map andur, kohe kontrollin üle ja vajadusel vahetan ka küünlad ning kui abi pole siis jagaja hall andur ja küünlajuhtmed.
On äkki kellelgi veel ettepanekuid?

teiseks tahtsin teada, kuidas kindlaks teha et jahutus vedelik normaalselt ringi käib.
radikas lekkis veidi, parandasin ära, enne kui radika pealt korgist sisse vaatasin oli näha et vesi ringleb, peale parandust valasin vedelikku juurde ja nüüd vedelik korgi auguni ega saa aru, kas ringleb või lõi äkki umbe kuskilt. temp tõusis hommiku oluliselt kiiremini üles.

kõik soovitused on teretulnud.
tänud


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 02 Veebr, 2010 23:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 29 Juul, 2008 21:10
Postitusi: 606
Asukoht: Ida-Virumaa
Jahutusvedeliku ringlemist on võimalik näha ainult sooja mootoriga, kui termostaat on avatud. Kinnise termostaadiga radiaatoris ringlust olla ei tohiks. Pöörete kõikumise üks tavalisemaid põhjuseid on must õhulugeja (väga õrn asi).

_________________
Polegi nii rumal kui pealt paistab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 02 Veebr, 2010 23:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
Tungraud kirjutas:
Jahutusvedeliku ringlemist on võimalik näha ainult sooja mootoriga, kui termostaat on avatud. Kinnise termostaadiga radiaatoris ringlust olla ei tohiks. Pöörete kõikumise üks tavalisemaid põhjuseid on must õhulugeja (väga õrn asi).


Tänud,

hakkasin juba veidi muretsema, et jahutus vedelik ei käi ringi enam, aga eks siis vaatan sooja mootoriga.
voyal maf sensorit ei ole, mondeol sai seda jah puhastatud, voyal on mingi map selle vahetasin ära aga ei muutunud midagi :(
tuttav mehaanik pakkus, et jagaja sees see hall andur lollitab, puhastamises igatahes ei aitand, nii et tuleb katsetada teisega.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Veebr, 2010 17:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
Tere

Oskab keegi kirjeldada jagaja vahetust, seal pidi olema mingid hammasrattad, mis pidid õigesse vahesse minema, või on lihtsam vahetada hall andurit seal peal, ei pääse ainult ligi sellele poldile, mis anduri juhet kinni hoiab ja mis pidi ta sealt välja kukub?

tänud


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 05 Veebr, 2010 10:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
Tere

küsiks veel, et kui kõrgetel pööretel peaks see masin käike vahetama, nimelt eile sõitsin koju, siis oli nagu kombes, et kui üle 2k läks siis vahetas käigu kõrgemaks, hommiku tööle tulles aga oli tunne nagu ei vahetaks üldse käike, 50 - 60 km/h ja pöörded natuke alla 3k, on see normaalne ? ja veel üks imelik nähtus, et eile pöörded kõikusid veel, täna hommiku olid enamvähem paigal aga kõrgemal kui peaks ?
äkki keegi oskab vastata.
Tänud


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 05 Veebr, 2010 11:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 02 Apr, 2009 17:16
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn ja Hiiumaa
Jagaja vahetusega läheb süüde enamus autodel valeks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 05 Veebr, 2010 12:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
ok, vahetasin jagaja ära aga ei muutunud midagi, vb natuke läks stabiilsemaks aga üldiselt on nii, et kui jääb kuskile pidama, siis käib nagu jõnks läbi ja hüppab jälle üles alla, äkki on kellelgi ideid.

millised on vale süüte tunnused, kuidas kontrollida või seadistada?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 05 Veebr, 2010 12:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Vale süüte tunnuseks on paukumine, kas sisse- või väljalaske kollektoris. Kasuta vana trikki, kisu + või - klemm maha(45min), tee talle restart. vaata kas on kasu. Makk tahab kohe ka uuesti koodi kui sul originaal, kui koodi pole siis jama. Arvesta 400 EEK kohe juurde.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 05 Veebr, 2010 12:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
tänud, võtsin klemmi maha juba ja eks varsti vaatan aga pöörete kõikumise probleemi kust veel võiks otsida, ainsana on vahetamatta küünlad ja jagaja juhtmed, teised asjad on proovitud, map, tühikäigu klapp, nüüd siis jaga ka. uus õhuklapi andur ka, kuna eelmine läks pooleks, igaks juhuks küsin üle, et kas see andur peab ülema pistik vasakul pool või paremal ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 05 Veebr, 2010 13:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
AWD95 kirjutas:
Vale süüte tunnuseks on paukumine, kas sisse- või väljalaske kollektoris. Kasuta vana trikki, kisu + või - klemm maha(45min), tee talle restart. vaata kas on kasu. Makk tahab kohe ka uuesti koodi kui sul originaal, kui koodi pole siis jama. Arvesta 400 EEK kohe juurde.


Ok, järgi proovitud, ei paukunud ja mingi ime läbi, st puhastasin vana jagaja ära ja panin tagasi läksid pöörded normi poole, pöörded püsivad peaaegu paigal, veidi tõmbleb ainult, eks peab sõidu proovi tegema, vaatama mis saab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 05 Veebr, 2010 13:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Tseki ka küünlaid, Karjakäru käis ka siin neid vahetamas, 4,5 ja 6 silindri küünlad olid aastast 96. Vahe selline, et harakas lendaks läbi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 26 Veebr, 2010 23:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
Nii, kuunalde vahetuseni veel ei jõudnud aga anomaaliana siis selline asi, et peale jagaja puhastamist ja muude osade puhastamis, kui pöörded ikka kõikusid veel, sai võetud ette veidi pikem sõit 60km ja uskumatul kombel, kolises kõik paika ja siiamaani, pöörded ilusti 600 - 650 ei kõigu, muidugi minek veidi uimane on aga sellega tegelen veel. välja pole ka rohkem surnud. nii et tore :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia