Tänane kuupäev Pühapäev 12 Mai, 2024 19:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 16:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 04 Jaan, 2013 20:05
Postitusi: 5
Asukoht: Tartumaa
Mobiil: 56976669
Tervist, soetasin endale kasutatud Voyageri 93 a. bensiinimootoriga 2.5.
Ning mure siis selline, et ilmselt genraatori rihm "viliseb". Kapoti all vaadates, tundus et tuli sealt see "vilisev" hääl. Oskab keegi nõu anda kuidas annab teda pingutada äkki?
Ise mõtlesin et tark on uus rihm soetada, aga siiani läbi helistatud poed ütlevad et Eesti pinnal seda rihma ei ole saada? :think:

Lisaks rihmale ei põle armatuuril rohkem tulesid, kui ainult spidomeetri taga 1 pirn. Kas tõesti kõik pirnid läbi või võib mingi muu probleem olla?

Ja veel murekoht: käiguvahetusel järsemalt sidurit lahti lastes käib vaikne kolks.

ehk siis parempoolne rihm:
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 23:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Jaan, 2013 23:09
Postitusi: 15
Kui konkreetselt pingutit pole, siis äkki generaator ise ongi pingutiks ? Üldjoontes on minu silmad selliseid varjante näinud. Kuidagi pingutama peab ja pildil pingutus rullikut ei näe, et siis geneka juures kusagil poldid millega annab pingutada. Pole samas seda mootorit ise ka oma silmaga näinud. Rihmasid on kindlasti Eesti pinnal olemas. Vaata mis kujuga on, mitu soont ja mõõda või lase pikkus mõõta. Kui muud moodi ei leia siis pikkuse järgi kindlasti kusagil kellegil olemas.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Jaan, 2013 0:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 20 Okt, 2006 14:26
Postitusi: 212
Asukoht: Pärnumaa
Minul küll diisel. Võib-olla on väga erinevad... Aga rihma sain mina küll kenasti Sekk-i poest. Ja lihtsalt vaheta rihm ära, kui vilistab. Nii, igaksjuhuks-paha see ei tee nagunii :)
Ja see kolks käiguvahetusel- vaata mootoripadjad üle.

_________________
Juhm olla on tunduvalt kergem...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 09 Jaan, 2013 21:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 04 Jaan, 2013 20:05
Postitusi: 5
Asukoht: Tartumaa
Mobiil: 56976669
Nii, viskasin pilgu kapoti alla ja tõesti pingutamine käib generaatori juurest. Ent ei andnud see soovitud tulemust, ikka "vilises" edasi
Võtsin rihma ära ja keerutasin käega generaatori rullikut, ning see tegi häält. Võimalik et generaatori laagrid? Tea kas tasub WD-40 sinna paar sutsu lasta või teeb see hoopis mõnd teist moodi halba.


Edit: Mõeldud, tetud.. lasin WD-40t kõik liikuvad kohad täis ja ongi ebameeldiv "vilin" kapoti alt kadund. :roll: Eks ole näha kauaks.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 10 Jaan, 2013 0:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 07 Jaan, 2013 23:09
Postitusi: 15
Kui rullikut häält teevad, olgu selleks generaatori või rihma oma, siis on ta läbi ja ajapikku läheb hullemaks ja võib paksu pahandust teha. Vurinaga ehk häälega rullikud tuleb vahetada.
Kas vibrat autos ka tunda on ? Kui mootoripadi hakkab läbi minema, siis on näha, et mootor hüppab ja kui jõudu taha saab, ehk siis käik sisse ja liikuma hakkad, peaks ta mootorit tavapäraselt rohkem kapoti all liigutama. Selle järgi saad vaadata kas mootoripadjad läbi on, sest need võivad tõesti kolksu teha.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia