Tänane kuupäev Pühapäev 12 Mai, 2024 17:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Juun, 2013 22:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
Tere ehks keegi oskab nõu anda.
Tegu 95a grand voyageriga 3.3 120kw

Algas siis kõik sellest, et miski nagu tõmbas aku tühjaks ja ei tahtnud enam käima minna.
nädal tagasi sai hommikuti juhtmetega käima pandud või siis oli akus veel nii palju sees et läks käima.
siis nädala lõpus ei olnud enam sellest ka abi, juhtmed peal või aku täis starter lihtsalt käiab aga käima ei lähe, jäid aku otsad ööks maha , hommiku läks esimesest pöördest käima.
üleeile siis peale mitmendat proovimist läks lõpuks käima ja enam ei lähe üldse käima ::(

immot tal olla ei tohiks, võtit andes käiab aga kuna bensu pump tegi mul veidi kõvemat häält siis on kuulda et see enam käima ei lähe, seega testisin pumpa otse akudelt, see oli korras, testriga käisin üle kõik leitavad kaitsmed ja releed.
leiud olid siis et bensu pumba relee ei rakendugi. See Auto Shut down relee samuti mitte.
vahetasin aju välja, sama seis.
googeldamise tulemusena käisin üle kõik cam shaft ja crank shaft andurid, ja samuti pistik mis jagajasse läheb, kuid kuskilt ei saanud kätte seda 8/12 volti mis sinna sisenema peaks.
igavese hunniku elektri skeeme üle vaadanud aga hetkel on juhe kokku jooksnud.
Ehk kellelgi on tulnud ette ja oskab soovitada midagi.
a ja Check Gages süttis ka lõpuks ja võtme trikiga veakoodide lugemine ei toimi enam, isegi mitte 12 -55 ei saa.
kõik nõuanded on tere tulnud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Juun, 2013 22:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
No kui isegi 12-55 koodi ei saa, siis on aju ajuvabaks muutunud. Elektroonikuna soovitaks kontrollida kas aju toiteahelad on töökorras, kuid tavaline soovitus on proovida teise ajuga.
Ja samuti tuleb siiski tuvastada ülemäärase voolutarbe põhjustaja (selleks võib olla ka vigaseks muutunud toitestabilisaatoritega aju ise).


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Juun, 2013 22:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
Ma nüüd muidugi täpsustaks, kuna neid karpe seal on üksjagu, siis kas aju on tal ikka aku kõrval ?
lisaks on ju mingi karp veel generaatori üleval vist, ja salongis keskel konsooli all on lausa 2 tükki neid. mis karbid seal konsooli all on, esimene on kellad ja viled aga tagumine ?
a ja kummaline on ju see et nüüd kui ta tööle ei lähe ega siis aku ei tühjene ka enam :)
Panin sinna lausa teise parema mahtuvusega aku peale teist või kolmandat päeva juba käin ja testin. suurt õnne lootes vähest käivitan ka ainult et käima ei lähe :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Juun, 2013 23:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Aku taga koos sisselasketoruga on mootori aju küll. Salongis keskel on Body Control Module ja SRS (airbagide moodul). BCM on see mis laulab kui uks on lahti ja võti ees. Ma ei tea praegu konkreetselt öelda kas veakoodide loendit peab BCM või mootori aju.
Geneka peal vaheseinal peaks olema käigukasti aju (kui sul on A604 kast).

Kas muid anomaaliaid esineb/esines veel?


Viimati muutis chrV92, Laupäev 01 Juun, 2013 23:05, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Juun, 2013 23:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
Järgi mõeldes ehk peab BCM, mis ka kellasi ja vilesi toidab, sest kui tagant ära võtad on ju tuluke pime ja pole lugeda midagi, see on ka plokk, mida ma veel vahetanud ei ole. aku kõrval aju proovisin juba kahte.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Juun, 2013 23:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
BCM saab seal olla ka lihtviisil korrodeerunud. Ma tegin omal teisel autol selle kohe keemilise kaitsega üle, enne kui liikuma hakkasin. Ja see keskkonsooli tugijalg oli vastu põrandat ikka korralikult roostetama asunud, niiskuse /temperatuuri mäng on seal kõige suurem pikema aja jooksul. Ja tolm ka lisaks...

Mooduli sees võivad rajad olla n.ö. roheliseks läinud, annavad suvalisi ühendusi ning muuhulgas toituvad siis akust :), puhastades võib tekkida olukord et rajad on katkenud (ära oksüdeerunud), need saab ka juhtmega taastada. See omakorda ei pruugi tagada veel korralikku tööd.

Kui teise mooduliga probleem kaob, siis mõtle kindlasti keemilise kaitse loomisele, ma kasutasin selleks Motipi elektrikaitset, kuid sobib ka kaatritele mõeldud sama mõttega keemia.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Juun, 2013 23:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
Jah selle BCM kasti ma sikutasin ka juba välja ja tinutasin lausa paar ühendust üle mis ebamäärased tundusid, midagi muud kahtlast sealt ei leidnud, nägi täitsa viisakas välja. aga kas siis BCM-st liikuv info võib põhjustada ka auto mitte käivitumist ? katsun esmaspäev kohe teise BCM-ga järgi proovida kui kuskilt leian.
Anomaaliatest meenub, et talvel toimisid ukse avamisega süttivad lambid kuidas kunagi, kuid mingi nädalavahetus kui kõik eelmiste omanike ehitatud juhtmed armatuuri alt välja viskasin, siis valgustus toimib nii nagu peab. illuminaatori kaitse lööb hetkel läbi, aga see võib ka mingis lambis kinni olla, sest enne püsis kaitse tervena kui lampe kontrollima asusin.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Juun, 2013 23:29 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Ma sõnastaks ehk niipidi - MITTELIIKUV info põhjustab mittekäivitumise, sest võibolla peaks sealt käima läbi midagi mis saab blokeerida/lubada käivitamist. Näiteks käiguvalitsa asendist tuletatud info... kui see arvatakse olema R või D peal siis ju käivtada ei lubata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 01 Juun, 2013 23:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
chrV92 kirjutas:
Ma sõnastaks ehk niipidi - MITTELIIKUV info põhjustab mittekäivitumise, sest võibolla peaks sealt käima läbi midagi mis saab blokeerida/lubada käivitamist. Näiteks käiguvalitsa asendist tuletatud info... kui see arvatakse olema R või D peal siis ju käivtada ei lubata.


aga see inf tuleb käigukastil ja see funktsioon toimib, kui d peale paned, siis ta ei tõmba starterit ringigi, mul aga käivitub lihtsalt kütust ja sädedet ei ole sest need cam ja crank sensorid ei saa voolu.
kui ma nüüd olen õieti asjast aru saanud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 02 Juun, 2013 0:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Jah, kastist tuleb see info dubleeritult küll. See on mõnes mõttes hea info, see piirab vea asukohta. Ma prooviks teise BCM mooduliga...

Vaatasin BCM mooduli tüüpilisi veanäidustusi - ei leidnud sellist pulli et käima ei lase panna. Chime jääb vahel peale vms aga midagi blokeerida... vist ei õnnestu sellega.

Aga on veel Power Distribution Center olemas... selles on kuhi releesid, millest mõni seotud ka mootori tööga.
Sellega seoses on siis Safety Shutdown Relay, kuid see on ka seotud huvitaval kombel - kastiajuga: relee juhtsignaal antakse välja kastiajust kontakt nr 15 - Shutdown RLY PWR, lisaks bensupumba ahel: kontakt 56 - Fuel Pump/ASAD RLY. Nende juhtahelate kaitsmed aga jäävad Power Distribution Centeri alla...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 02 Juun, 2013 0:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
ust PCM on see koht kust ma testriga ilusti mõõtsin, et pensu pumba releed ei rakendata ja googli tarkuse põhjal ei rakendata ka auto power off releed, need aga peaks vist olema vajalikud käivitamiseks. start relee rakendub, ilma ei käiks starter ringi.
igasugu õpetuste järgi saadab aku kõrval olev aju välja 8/12 v mis pidavat jadamisi minema crank ja cam sensoritesse ja sealt edasi süütepooli, iga sensor tagastab mingi signaali ajju, mille tagajärjel siis juhitakse releesi, msi tekitavad sädet ja pensu pumba tööle panevad. el. skeeme lapates jõudsin veel arusaamiseni, et ehk läbib see vool enne cam ja crank sensorit ka temperatuuri andurit, mis tundus ka 3 otsaga olema, sealt ma veel mõõtnud ei ole. homme mõõdan üle aga kardan et nii lihtne see lahendus ka olla ei saa :(

Kasti ajust all mõtled sa seda aju mis aku kõrval ikka?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 02 Juun, 2013 1:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Kolan mööda skeemi, sellel on kirjas Transmission Control Module (Right Side Dash panel Fender Side Shield). Aku kõrval peaks olema Powertrain Control Module (left Fender Side Shield).
Sul on skeem olemas? Wiring Diagrams, lk 55 kandis käib see asi nagu. Mul juunis 95 parandatud versioon.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 02 Juun, 2013 1:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
Ehk siis see kast mis generaatori üleval kojameeste all oli, suht samasuguse pistikuga kast nagu aju


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 02 Juun, 2013 1:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 11 Jaan, 2008 1:23
Postitusi: 365
Asukoht: kusagil ikka
Nii ta peab olema - kuigi see on kasti enda suhtes nagu suht ootamatu paigutus :D

Vaata PM ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 02 Juun, 2013 1:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 14 Jaan, 2010 23:22
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn / mustamäe
Mobiil: 37256201719
Tundub muidugi et see asi jääb teisse ossa, kuna see peaks osa võtma tööst siis kui masin juba töötab.
Powertrain managmant alt võiks jälle välja lugeda, et signaal releele tule auto ajust. kuskilt guuglist jäi ka nagu mällu et aju poolt lülitatakse need korraks sisse, kui andurid seda lubavad ja võimaldatakse süüde (bens+säde) ja siis võtavad muud asjad juhtimise üle, ühe remondimehe sõnul lülitab see relee välja masina kui üks neist anduritest peedistab cam või crank a äkki oli termostaat ka.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia