Tänud soovituste eest.
Kui kellelgi on veel tarku nõuandeid anda võiks kirja panna teistel ka hea lugeda.
Linna peal podisevaid voyasid veel küll.
Nii siis asi tehtud, polnud enne mootori kallal käinud aga see oli küll äärmiselt lihtne ette võtmine , ei tahaks teeninduse poistelt tööd ära võtta aga kes seda tööd pelgab võiks ikka ise asja ära teha midgi keerulist ei ole.
Ainuke asi jah, et tuleb mutreid kinni keerates viimane pingutus tegemata jätta.
Vardad olid 1-1,5 mm lühemad ja masinal hoopis teine hääl.
Nüüd vähemalt ei tule keegi küsima ,et mis sul seal kapoti all podiseb
Kui äkki mõni minusugune võhik veel asja ette võtab siis asi käib nii :
Paisupaagil voolikud lahti (pärast tühjendamist) oli vist 3
Paisupaak on kinni kolme poldiga kaks ees üks taga käega kobades leiab ilusdi üles , need siis lahti
Plokkikaanel paremal pool on ka üks voolik see ka lahti
Et oleks parem majandada siis eelsüüte küünalde piibud ka maha
Plokkikaan on siis nelja poldiga kinni millest kaks käivad 13 võtmega ja kaks tähikuga mille numbrit ma ei tea aga enne lammutamist oleks soovitav järgi vaadata kas selline tähik olemas.
Nookurid pealt maha mis siis on kahe mutriga kinni
Ja ongi vardad käes.
Ajakulu kohta ei oska öelda mul läks koos rooliotsa vahetusega 3tundi.