magnum kirjutas:
tiku-taku kirjutas:
magnum kirjutas:
Puudub selline asi.
On sõel paagis pumbamoodulis. Kui oled pikalt 95ga sõitnud, tuleks paak maha võtta ja pruunist lögast ära puhastada kogu krempel.
huvitav teade
nimelt olen sõitnud kõikide oma autodega
chrysler voyager
stratus
mazda
chevrolet lacetti
subaru
chevy van
ja kõigis oma mootorsaagides ja trimmerites ja murutraktoris
kasutanud kogu oma aja
ja pole täheldanud mingit pruuni löga
ega mingeid anomaaliaid mootori töös
et kust tuleb selline info et 95 tapab mootoreid??
Pane kanistriga 95 mõneks ajaks seisma, siis näed. Tuttav vedas Tallinna Lennujaamas eelmise aasta lõpupoole hunniku autosid ära, sest need ei käivitunud enam. Inimesed läksid tükiks ajaks puhkama, autod jäeti seisma. See etanool, mis 95 sisse on topitud, on niiskust korjav element. Paagid roostetavad ja muruniidukisse ja trimmerisse ei tohi kohe kindlasti seda panna! Segubens tuleb teha 98ga või osta Aspenit. 95 kulutab need vaesed plastmassist karpad viimseni ära. Murutraktori Keihini karpad on kõik plastiksisuga ja nõelklapp ei pea. Iga paari kuu tagant vaheta.. 98 kasutamisega pole viimase 2a jooksul vaja olnud näppida. Aga noh, igaüks teeb valikud ise. Mina nägin seda tulemust väga lähedalt, kui E10 müüki pandi - heitgaaside probleemid ning salongis seisis üks auto 7 kuud, 95 paagis. Tulemuseks kõik pihustid vahetada, kütusepaak puhastada ning trass läbi pesta. Paak oli pruuni löga täis. Auto tuli tehasest, tehti üks proovisõit, pandi 10L sisse ja pärast seda jäi salongi seisma. Kõige hullem, mis teha saad, on jätta auto seisma selle kütusega.
ei nu mis siin vaielda kui nii ütled
siis lihtsalt imelik et ma oma murutraktorisse panen koguaeg 95
traktor aastast 2012 ja ei mina viitsi paaki sügisel tühjaks teha
kevadel panen käima ja niidan
siiamaani pole midagi viga olnud
ainult terasi peab vahetama
sama ka mootorsaagidega
ei ole muid muresi kui keti teritus ja vahetus
ja nagu mainisin siis autodega on sama asi
isegi hobi auto shevy van
ega siis ma hakka sügisel paaki maha keerama ja tühjaks valama
(talvel ta mul seisab kuna tegu ikkagi hobi autoga)
praeguseks juba viis aastat
ja oh imet eelmine nädala vahetus sai auto käima pandud ja läks ilusti ei mingeid probleeme
ja kui tõesti autod lausa hunnikutes surevad ja ei käivitu
siis mina saan aru ja ainuko loogiline põhjus on see et mootorid ise on juba kohviveskiks sõidetud ilma igasuguse hoolitsemiseta ja põhjus siis selles
_________________
Subaru forester 2.5chevi van G20 5.7 smallblock http://www.s-tuning.eehttp://www.rodzu-ranzo.eehttp://www.kardaan.eeCB kanal 8am kutsung tiku-taku