Võin niipalju öelda, et vana, kandilise Voyaga annab kipsplaate vedada, kuna tagumiste koobaste vahe 1.20 TranSpordil aga 1.00. Voyat peetakse töökindlamaks, samuti ei ole Voyal õrnu ukselinke, mis GM-i vannide nõrk koht (enda omal suutis pereliige ühe just eelmine nädal ühe puruks tõmmata) Voyat peetakse jutu järgi ka töökindlamaks, kuigi atm kastid kipuvad mõlemal 180k kandis remonti vajama (korraliku hoolduse ja leebe kasutuse korral kestavad vastavalt kauem) Rahakoti tervise huvides ei soovitata Voya 2.5 diislit (kestvuse tagab ainult pedantlik hooldamine) ega ka TS-i 2.3 bensukat, viimase 3.4 võtab samapalju või isegi kohati rohkem kütet, kui 3.8.
PTS-il võib jälle leida hea hinnaga sellised küsitava väärtusega lisad, nagu integreeritud lapseiste (ühe istme seljatoest välja volditav), automaatne tagavedrustuse kõrguse hoidmine sõltuvalt koormast koos pumba, vooliku ja selle küljes oleva manomeetriga, millega saab kumme ja kõike muud õhku täis pumbata (kotike voolikuga ja pumba lülituspaneel tagaseinas) ja muidugi veojõukontroll.
Rääkides PTS-i omanikuna ilma olukorda ilustamata, soovitan viimase valikul:
Osta võimalikult siidiselt nurruv 3.8, mille atm kastil kolmas või neljas käik ei toimi ning tingida hind sinna, kus kasti remont saaks tehtud (ise käsiraamatu ja rem komplektiga 5-6k, teenusena ~16k) Kontrollida üle veermik, kuna laagrid maksavad 6-8k tk. Kuulata, et tagavedrustuse kompressor vait oleks - vastasel juhul leke ja probleemid ning vajadus ehitada tavaamotride peale, kuna originaalis taastamine... no mõned mehed on teinud... Kas tagumise luugi avamise käepide toimib? Tüüpviga ja enda isendil murdis müüja selle luugi avamise käigus
Kondi korrasolekust ei ole vist mõtet numbrit teha, kuna see sõltumata tootjast ja margist ostmisel kontrolli vajab.
Kui Voya kohta samasugust kriitikat tuleks, siis võik öelda, et on, mille vahel valida, hetkel vist mitte
Alo@ enda isendiga vaatamata mõnedele probleemidele - rahul