Pidurivedelik ära vahetada ikka selle jaoks, et pidurid korralikult töötaks.
Et kõik osad liiguks piduriõli peal, mitte mingi veesolgi peal. Seda soovitatakse tegelikult vahetada kõikidel autodel iga 2..4 aasta tagant. Aja jooksul piduriõli absorbeerib niiskust, mille tagajärjel langeb selle keemispunkt ja halvenevad selle tööomadused. Vedeliku määrdevõime langeb ja see ei kannata ka enam kuuma ega külma. Foorumist võib leida palju postitusi, kus pidurid on lakanud töötamast, jäävad peale jne.. Eks suurem osa nendest hädadest tulenebki vana pidurivedeliku kasutamisest, mille tagajärjel mõni jupp kulub, korrodeerub või puruneb. Varuosad aga ei ole odavad. Näit, kahjustada saanud pidurisadula kolb maksab kuni €40.
Mõni aasta tagasi, kui mina oma pidurisüsteemile kap. remonti tegin, siis imestusega nägin, mis selle sooltes voolas. Pidurivedelikuks seda igatahes nimetada ei saa. Poleks ma seda solki oma silmaga näinud, ei oskaks ka praegu seda soovitust anda.
Et tee peal üllatusi ei tuleks, siis väike profülaktika võiks piduritele ikka teha.
Automaatkäigukasti kohalt olen ümar "O".. Manuali puhul ütleksin, et viga hoovastikus või siis kast jumala kuiv.
Usun, käikude värk ikka ventilaatoritest ei sõltu. Seal mingi muu kotermann sees.