rivo kirjutas:
Vanemate, 85kW mootoriga masinatel veendu, et mootor oleks ikka hammasratastega, mitte ketiga. Tehasest tulid nad juba 1998 aastal keti asemel hammakatega, aga mine tea, mis keerdkäigud seal kapoti all on toimunud.
Mistahes diisli ostu puhul on põhjalik mootorikontroll kohustuslik. Diiselmootoriga masinad reeglina ka tunduvalt suuremate läbisõitudega, kui bensukad.
Ise olen muidu diiselmmotori suur pooldaja, aga Chrysleri puhul valisin siiski bensuka ja lasin gaasiseadme peale panna. Tuttav ütles tabavalt: diisel-voyaga tasub siis sõita, kui saad kuskilt kütet tasuta. Muidu nullib hoolduse kulu kütusesäästust tuleneva raha ära. Ja kui peaks veel mootori või kastiga midagi juhtuma...
Ei tea ei ütleks, et see hooldus nüüd niipalju kallim on.. kui sa seda just esinduses ei tee..
Õlivahetus elementaarne asi.. korralik mootor käib igaljuhul täis süntiga, vahet pole kas bens või diisel, rihma välp on aint vähe teine(vist?).
Aga jamh, kui võrrelda nüüd kütte kulusid, mingi 2.5 CRD tänase Paide - Türi keskmiseks näitas kompuuter 5,4.. Kuna ma suhteliselt palju sõidan, siis need paar liitrit annavad mulle ikka väga märgatava vahe sisse, seda just rahas..
Gaasiga kindlasti veel odavam.
Aga seda valikut hooldus kulude selga lükata.. kahtlane, samamoodi võib sul kasti või mootoriga ka bensukal midagi juhtuda,
Küll jah, jäävad Diisli puhul need pihustid.
Aga eks see vaidls bensuka ja diisli üle ole sama hea kui automaadi ja manuaali üle.. tulemusetu.
Eks omanik peab ise teadma kas tahab diislit või bensukat, lihtsalt hooldada tuleb mõlemat
ja ka bensukas tasub korralikult üle kontrollida.