Tänane kuupäev Pühapäev 19 Mai, 2024 13:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Veakood
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Apr, 2006 21:53 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 22 Veebr, 2006 14:21
Postitusi: 111
Asukoht: Viljandimaa
Äkki keegi tõlgib.

Short or open in the EGR solenoid circuit. Check for loose, broken, or shorted wire in the EGR valve wiring and connectors. Possible air fuel ratio imbalance not detected during diagnosis.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Apr, 2006 21:56 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Ära nüüd miskket pahanda aga ma olen kasutanud sõnaraamatut ja saanud paljudele asjadele selgituse ma lasen selle ka sõnastikust läbi ja siis saan vastata
Pole ka inglise tundja kahjuks


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Apr, 2006 22:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 22 Veebr, 2006 14:21
Postitusi: 111
Asukoht: Viljandimaa
Oberst kirjutas:
Ära nüüd miskket pahanda aga ma olen kasutanud sõnaraamatut ja saanud paljudele asjadele selgituse ma lasen selle ka sõnastikust läbi ja siis saan vastata
Pole ka inglise tundja kahjuks



Sellest ma saan veel aru, et kontrlollida kas miski juhe kuskilt katki ei ole, aga mis see "solenoid" ja EGR on?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Veakood
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Apr, 2006 22:07 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
ahti159 kirjutas:
Äkki keegi tõlgib.

Short or open in the EGR solenoid circuit. Check for loose, broken, or shorted wire in the EGR valve wiring and connectors. Possible air fuel ratio imbalance not detected during diagnosis.


Jutu iva peaks olema selles, et kuskil on mingi lühis või on ühendus kuskil lahti. Kontrolli kaotsiläinud, katkiseid või lühises olevaid juhtmeid konditsioneeri juhtmestikus ja ühendustes.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Apr, 2006 22:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
nu vaatad kas mingi pistik ei ole oksüdeerunud. ega see kreem seal vahel ka igavena pole


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 09 Mai, 2006 0:26 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
EGR on Exhaust Gas Recirculation ehk väljalaskegaaside taasringlusse saatmise süsteem. Solenoid on magnetklapp mida juhib "mootori aju".
Üldiselt peaks süsteem toimima nii, et teatud mootori pööretel/koormustel lülitab aju sellesse magnetklappi voolu. Magnetklapp laseb vaakumi EGR klapi membraani ligi. Membraan hakkab vaakumi toimel liikuma ja avab väjalaskegaasidele tee sisselaskesse.

Ehk siis otsetõlge:
Lühis või katkestus väljalaskegaaside taaskasutuse süsteemi magnetklapi ahelas. Otsi lõtva, katkist või lühistatud juhet väljalaskegaaside taaskasutuse süsteemi klapi juhtmestikust ja pistikutest. Võimalikku õhu ja kütuse tasakaalu paigast nihkumist testi ajal ei täheldatud.

Lisaks veel, et mitte segi ajada siis EGR klapi enda rikkega. Tegu siiski väikse magnetklapiga mis kuskil vaakumi toru vahel istub. Või siis tema juhtmestikuga.
Mootori tööks seda vidinat sugugi vaja pole. EGR on ainult saaste vähendamiseks teatud mootori töörezhiimidel.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Mai, 2006 15:52 
lisaks siis veel juurde küsimuse, et mis allpool olev MAP sensor endast kujutab.

code51: Oxygen sensor stuck at lean position (Bob Lincoln wrote: may be tripped by a bad MAP sensor system causing a rich condition, and the O2 sensor trying to compensate. The O2 sensor may still be good. The MAP assembly consists of two pieces, the valve and the vacuum transducer (round plastic unit with cylinder on top and both electrical and vacuum connections) - If you get hot rough idle and stalling, especially on deceleration, accompanied by flooded engine and difficulty restarting, that can be a bad MAP sensor causing the O2 sensor to try to compensate. If you get poor cold driveability, stumbling and bucking, and acceptable warm driving with poor gas mileage (a drop of 10 mpg or more), that is usually the O2 sensor. [Webmaster note: MAP sensors seem to die regularly.]

check engine tuli hakkab põlema täiesti nii kuis heaks arvab. vahel pole nädalate kaupa midagi. auto koguaeg muidu sõidus.

tänud ette


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Mai, 2006 20:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Ãœtelge mulle lollile kuhu ta selle veakoodi kirjutab teil ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 19 Mai, 2006 8:42 
Oberst kirjutas:
Ãœtelge mulle lollile kuhu ta selle veakoodi kirjutab teil ?


On some vehicles, reading the engine diagnostic codes requires a special code reader or a jumper wire. On all Chrysler vehicles I know of, no special tools are required.

An idiot light on the dash, labelled "Check Engine", "Limited", or "Power Loss" (what the hell were they thinking?) will be lit if a fault is detected. If a critical sensor cannot be read, the car will attempt to switch into a "limp-in" mode that uses preset values for the injection and spark timing (among other things).

To read the codes out of the computer on some cars, all you need is your ignition key! Without turning the key to start, flip it ON, OFF, ON, OFF, and ON within five seconds. Now watch the idiot light, and be ready to write down the codes.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 19 Mai, 2006 15:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Kus te küll tedsite et ma TRÜ inglise filoloogiks olen õppinud :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 19 Mai, 2006 20:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
Neonil saab nende koodide järgi hakkama.

http://www.zone.ee/Chrysler/Enesediagnostika.htm


Voyageril ehk teised koodinumbrid olenevalt auto väljalaske aastast. Google abiks!

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 19 Mai, 2006 21:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 23:15
Postitusi: 134
Asukoht: Tamsalu
Mobiil: 56477475
Oberst kirjutas:
Kus te küll tedsite et ma TRÜ inglise filoloogiks olen õppinud :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Tule ma võin veidi valgustada kui tahad :lol:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 21 Mai, 2006 23:30 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
chip kirjutas:
lisaks siis veel juurde küsimuse, et mis allpool olev MAP sensor endast kujutab.



MAP - Manifold Absolute Pressure e. sisselaskekollektori absoluutrõhu andur.
Ehk siis jublakas mis mõõdab kui tugev vaakum parasjagu sisselaskes valitseb. Võib olla jublakas sisselaske kollektori küljes või siis vooliku kaudu sinna ühendatud - ei tea täpselt kuidas sinu autol on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Juun, 2006 11:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
tegin selle on-off, on-off, on ja siis vikus viis korda ja siis uuesti 5 korda aag mitte ei saa aru sellest mis see siis on ka


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Juun, 2006 12:28 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 22 Veebr, 2006 14:21
Postitusi: 111
Asukoht: Viljandimaa
Oberst kirjutas:
tegin selle on-off, on-off, on ja siis vikus viis korda ja siis uuesti 5 korda aag mitte ei saa aru sellest mis see siis on ka


Kood 55 tähendab, et mingeid vigasid ei leitud või kuidagi nii.

http://www.americauto.ru/old/codechr.html

http://dodgeram.org/tech/gas/Trouble/pcm_fault_code.htm


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 24 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia