Tänane kuupäev Pühapäev 19 Mai, 2024 14:08

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: PCV-Ventil
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Juun, 2006 20:57 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 05 Juun, 2006 22:37
Postitusi: 58
Vähemalt 300 M 3,5 mootoril peab iga 96 000 km järgi vahetama PCV-Ventil´i. Siit küsimus: mis asi see on? :oops:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 17 Juun, 2006 22:45 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Positive Crankcase Ventilation valve. See on väike klapp karteri tuulutuse vooliku vahel. Tavaliselt klapikambri kaane peal.
http://autorepair.about.com/cs/generali ... ef_621.htm
Pilt
Tegelikult võiks seda ka pesta, et sodi välja saaks. Vahetamine polegi minu arust oluline.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 20 Juun, 2006 23:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 05 Juun, 2006 22:37
Postitusi: 58
Tänud vastuste eest.
Asi ise leitud-3,5 l mootoril asub klapikambrikaane peal oleva plastist kollektori küljes salongipoolses otsas.Ärakeeratav 18mm võtmega ning pärast puhastamist-leotamist on asi parem-mingisugust sodi oli augu ette kogunenud küll.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Mai, 2007 12:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 30 Apr, 2007 10:00
Postitusi: 102
Asukoht: Tallinn
Lugesin ka selle kohta mingist servise raamtaust, mis netist leidsin. Ja seal ka kirjeldas, et iga 96tuhhi tagant tuleks kontrollida ja vajadusel vahetada. Kindalsti oli keelatud üritada seda puhastada millegipärast, aga see selleks.

Minu küsimus oleks, et kuidas ma aru saan, kui see PCV klapp vahetamist vajab. st. mis sümptomid sellega kaasnevad auto töös?

_________________
Sõidan ja naudin iga päev :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Mai, 2007 18:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 12 Dets, 2006 22:22
Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
PCV ei ole vaja sel mootoril pesta, kuna selle jupi töö korrektsuse kontrollitakse DRB-arvutiga hoolduse plaani jargi.

PCV süsteemi katkiminek ja/või tõenäoselt ka ebakorrektne puhastamine ;) võib põhjustada üleliigset mootoriõli kulu ja küünlade määrdumist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia