80K peaksid saama juba 96a Diisel Grand voya või 98a. tavalise voya.
GV-l oli nii, et tagumine (kolmene väljas siis kaheinimese täispuhutav madrats mahutis ilusti ära (luuk kinni ja keskmine iste vastu esimesi istemed, loomulikult siinidest välja)
GV- siis ~30cm pikem, mahukam 2,4mx1,2m cyproc plaat mahtus ilusti täpselt ära
Tüüpvead
ehk esisild, stabikaotsa kondid - raske mootor, auklikud teed, paratamatus. 250-900eeku
Diislitel ka kondisioneeri pumba siduri leevendi no kummi julkar (~10a. vanuste masinatel kevadeti peaks nagu läbi hakkama minema) ~450eeku
Üldjulul kõik, mis liigub see kulub küsimus on ainult ajas, millal mingi detail lõpuks järgi hakkab andma.
Manula või automaat - soovitus kui bena siis kinlasti automaat (2,0 bens ja diisel 2,5TD - ainutl manualkast, 2,4 Bens Aut+manual, 2,8CRD; 3,0; 3,3; 3,8 bensukatel ainult automaatkast) - ega palju valikut polegi
Soovitus ostmiseks
1. vaata, et sisu oleks täiskomplektne, hiljem juppe juurde ostes on suur närvi aja ja raha kulu.
2. Auto peab ostmise hetkel meeldima, kui midagi jääb kripeldama, siis pead seda hinda tugevalt alla kauplema, et hiljem kripeldus liiga kulukaks ei ostutuks.
3. Püüa valida max lisavarustusega masin LE, LX LXi vms.
4. Diisli mootor peab käima suht vaikselt ja rahulikult, kui kummardad juhipoolse ratta juurde ja sealt kostub popsumist - ära ehmata, vaakumpump teeb seda heli, kui popsumist on mujalt kosta, kontrolli kas õhupuhasti on puhas, kui ei siis teeb seda heli see, kui on siis... on tiba jama. Turbojahutus voolikud peavad olema õlist puhtad. Õli leket ka ei tohiks olla. Lase auto ülesse tõsta ja raputa kogu veermik, eriti hoolikalt kontrolli roolilatti - selle parandamine võib ostutuda väga kulukaks, ülejäänud veermik on odav.
mootori paneb veel valjult käima õli taseme erinevus normi piirest, kehv või must õli, kehv küte!!!! Diislil on rohkelt jõudu madalatel pööreltel 2 käiguga kohalt minnes peab masin sellega rahuldavalt hakkama saama - aga hiljem ei soovita eda kasutada, pole mõtet piinata, ega seda 1. käiku nii sama välja pole mõeldud.
Vaata kindlasti tagumisi rehve - need ei tohi olla ühel poolt kulunud, söönud - tagmust silda on suht koht keeruline reguleerida eriti kokku- lahku jooksu, sest sõltuvavedrustusega tagasillaga.
Rohkem nagu ei oskagi midagi soovitada
Kontrolliks soovitan minna lähimasse Chrysleri esindusse. diganostika -täielik on ~300-500eeku
seega tere tulemast meie sekka
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma