Nii.
Mingi aeg tagasi pidurid kadusid ja pedaal vajus põhja ning loik tekkis tagumise vasaku ratta juurde. Tellisin US Partsist uued jupid mõlema poole jaoks, kui juba vahetamiseks läheb, siis ikka mõlemad pooled. Oli saadaval kohe komplekt, kus on voolikud ja torud kuni jagajani. Et kindla peale minna, tellisin komplekti, siis vähemalt kindel, et ei tule halbu üllatusi vahetuse käigus, kui mõni toru ära pudeneb või ei saa vooliku otsa ilusti lahti. Kui täna juppide vahetamiseks kanalisse ronisin, siis selgus, et hoopis toru oli ära ussitanud, mitte voolik katki läinud. Hea, et täismäng sai tellitud
Nagu tavaks on saanud, siis kõik poldid-mutrid, mis lahti keerasin, määrisin enne tagasi panekut männitõrvaga. Samuti lasin korrosiooni kaitseks ka uutele torudele ja liitekohtadele tõrva peale. Loodetavasti kestab järgmised 13 aastat jälle. Eelmised tundusid olevat tehases külge pandud. Samuti sai pidurivedelik vahetatud ja pidurid korralikult õhutatud, pedaalitunnetus kohe parem.
Vooliku-toru komplekt mõlemale poolele maksis kokku 80€, piduriõli oli omal garaazis olemas.
Autaga endiselt küllaltki vähe sõitmist, aga mõnus ja mugav on küll. Aegamööda ja siis kui viitsimine peale tuleb, võtan jälle järgmise töö ette. Nokitsemist veel leiab.
Uued torud ja voolikud.
Kurjajuur ise ka.