Tänane kuupäev Neljapäev 04 Juun, 2020 8:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Mär, 2007 1:34 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kuulge härrad! Kui ma õieti aru sain/mäletan siis see masin läks remonti õlirõhu probleemidega, mitte käivitumis/suitsemis/töötamisprobleemidega. Seega - kui just Upper sul juppe (pumpa, pihusteid) pole ära vahetanud siis need peaksid kõik endiselt ju töötama. Tõenäolisem on ikka, et kuskilt tõmbab näiteks kütusele õhku vahele, mõni massiots on puudu/puruks, pumba või nuka ajastus vale vms.
Kuidas ta Silberis käima läks?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Mär, 2007 14:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 855
Asukoht: Lääne-Virumaa
Silber väidab, et süüde on varane, st kuidagi ise varaseks läinud. Nemad süüdet diislil ei tee, pumpa üldse ei puudu :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Mär, 2007 16:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
Siis on SILBER-i vennad paranähtusi näinud või laksus? Ise läks? Kuidas? Ma ei tea, missugune pump see on, aga kindlasti mitte ridapump.Minu poolt vaadeldud pumbad reguleerivad oma nurka tsentrifugaaljõul varasemaks lükkamisga. Mis toimub mingites elektrilistes pritsungites, ei tea. Aga jutt on ikkagi imelik. Varasema matsu sümptom on ka klõbin, nagu oleks varase süütega mosse, 412 mootoriga ma mõtlen, selline terav klõbin, must suits võib ka püsti olla. Hilisemaga ajab valge suitsu üles ja töötab imevaikselt Küllap ikka miski rootorpump peal on. Selle nurk jookseb valeks siis, kui on rihm või kett hammas mööda pandud, olen isegi ükskord Transit-ile hamba hiljemaks pannud, käis kui bensukas, tasa ja maheda häälega, aga vedu ei miskit. Mulle juba hakkab tunduma, et see ''kala'' seal on nii lihtne, et selle peale ei tulda, sest nii lihtsat varianti EI saa olla, mõistus keeldub uskumast. No kurat, teadjamees peab hääle järgi ütlema mis mootoril viga. Kas sellised on juba otsa lõppenud või? Mina sellise asjaga õnnistatud igatahes pole, pole praktikat lihtsalt.
Olen Land Cruiseri ridapumbal membraani vahetanud, sest karla auto või kes see Veerennis vahepeal oli, väitis, et seda ei saa muidu kui pump laua peal teha. Tahtsid hullu pappi saada. Membraan maksis vist 400,- krooni, töö eest tahtsid kohe mitu tuhat ja pumpa ka lauale. Ma mõtlesin, et sittagi te mind röövite. Vahetasin auto peal ära, peeglit, konkse splintide väljatõmbamiseks ja tagasi panemiseks kasutades. Esimese hooga lõi üks spiraalvedru mul pudinad hoovi mööda laiali, aga üles ma nad leidsin, membraani vahetasin ja asi läks heaks. Üks kõrgharitud automobilist kiljus kogu aeg alguses kõrva, et : ''...pumpa EI tohi ise näppida, keerad perse...'' jms. Sellel lubasin pea lõhki lüüa kui jalust ei kao, mul niigi närviline töö käsil. Iga jupi mis kätte sain joonistasin paberile, muud teha polnud. Asi võttis paar tundi aega ja selle aja kohta oli kuupalk kokku hoitud, MEGA! Pool mootorit jäi ka lahti võtmata, sel ju hammakatega jagamine.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Mär, 2007 22:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 855
Asukoht: Lääne-Virumaa
Ongi must toma taga ja lõgiseb kõvasti :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Mär, 2007 22:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3135
Aga proovi pumpa keerata ??? kui mootor käib ( kui selline asi on võimalik


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Mär, 2007 0:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 855
Asukoht: Lääne-Virumaa
Mina pumpa keerama??? Prooviks alguses ikka heaga :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Mär, 2007 8:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3135
mul oli kunagi üks disla datsun ja seal oli võimalik keerata pumpa st süüdet varasemaks hiljemaks. Mootor töötas ja ise liigutasin pumpa


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Mär, 2007 8:29 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4718
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Sellel ei ole see võimalik, kõik käib keti/hammaka hambumiste sättimisega

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Mär, 2007 8:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3135
Tahaks seda pumpa kohe näha


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Mär, 2007 8:42 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2008 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Laupäev 18 Mär, 2006 10:14
Postitusi: 198
Asukoht: Viljandi,Espoo Finland
Mobiil: 5031326
Olen Indiani jutuga täitsa nõus.Märke mööda panna on oskamatul küllaltki lihtne.Sümptomid valede märkidega jah suitsev ja lõgisev või imevaikselt töötav mootor mis tuure ülesse ei võta.Pumba keeramisel antakse ainult viimane lihv mootori tööle aga selleks peavad märgid ikkagi hammasrarastel õiged olema.Omal kogemused nii nissani,fordi kui mitsu diislitega.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Mär, 2007 17:23 
keerata pumpa küll ei saa(20a vanal dislal pole prpbleemi)
Pihustisse väljuvate torude vahel olev polt ära võtta ja mikromeeter külge keerata ja siis saab hambumise õigeks. leidsin netist boschi pumbaVP36 regulli juhendi ka.see küll citroeni oma kuid pump on sama.
kui keegi tunneb huvi siis võin üles panna.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 08 Mär, 2007 17:58 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4718
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kindlasti on huvi ja paiguta see ülesse

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 09 Mär, 2007 12:23 
kas on siin lehel mõni nurgake kuhu saaks pdf'i üles riputada???
võiks äkki teha mingi manualidele koha.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 09 Mär, 2007 12:28 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4718
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
pane failina (attachmentina piirang 5MB) oma postitusse

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 09 Mär, 2007 18:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 733
Asukoht: Eesti
hmm kirjutas:
pane failina (attachmentina piirang 5MB) oma postitusse


hmm. ära unusta seda, et mitte klubiliikmed saavad panna maksimaalt 1mb faile! :oops:

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia