Viimasela jal on liiga tihti hakanud Chryslerid liiklusõnnetustesse sattuma.
Pole mõtet süüdiastada automarke, idee on siiski juuste ja pedaalide vahel! ja nagu kommentaaridest võis tütre jutust välja lugeda, oli avarii põhjustaja hoopis keegi teine...
Pagan, ma lugesin neid kommentaare ning pahameelega lugesin ka isehakanud politseiniku kommentaari, kes arvab, et kui tema kulgeb lubatud kiirusega ja püüab mööduvat autot segada ise kiirust lisades, et teine ei saaks mööda ja siis kui on saanud mööduja taas sundida enda taha, võtab kiiruse maha, et niiöelda karistab. Vot selliseid mehi ma nimetaks liikluspededeks, sest ei sa iial tea, miks teisel kiire on ja võibolla taganttulija oma Fordiga oli piisavalt planeerinud oma möödasõitu ja ette arvestanud oma kohvimasina võimsused, mille mingi võimsa auto väike gaasivajutus nullib.
Miks ma olen pahane selliste peale: on endal sattunud selliseid vaidlejaid vastu tulema maanteedel hulgi. Parimal juhul on tegui sirgega, kus saab pikemalt endaga aru pidada mis nüüd teha, kuid hullem on kurvides. Olen ise mitmel korral pidanud sõitma teiseltpoolt teevaiasid(kus maastik on lubanud), sest möödjasõitja on proovinud minna oma hooga lõpuni, kuid kuna teine sõidab täpselt küljel ja pidurdab ka samaaegselt, kiusu pärast.
Veel Tartu maanteest: on küll suht tihe liiklus, kuid Eestlased peaks rohkem reisima, ei ole see ka Euroopa mõistes mingi loomaaed. Liikluskultuur peaks tõusma, siis mahuks sinna kaherealisele ka tipptundidel ca kolmandiku jagu autosid juurde! Ka möödasõidukohti on piisavalt.
Seda juttu ei räägi ma niisama, mul autoroolis läbitud enam kui kümme tuuri ümber maakera, kuigi ma pole kutseline juht!
_________________ Alati liikvel!
|