Suvel tekkis mõte, et võiks uue auto soetada. Tahtsin midagi natuke põnevamat, vaatamas käisin kahte Alfat ning siis mõni päev hiljem Sebringut. Otsustamine oli raske, kuid siiski miski sundis mind ameerika autot valima. Vaevalt jõudsin nädal aega sõita, kui juba kahetsesin valikut. Termostaat jäi kinni ning läks keema. Termostaadi vahetasin esimesel võimalusel kohe ära. Peale vahetust panin auto käima ning kostus koletu klobin, aga seda vaid hetkeks. Siis natuke aega käis, pöörded läksid alla poole ning hakkas väike tiksumine, siis arvasin, et äkki on kett lõdva. Keerasin klapikaaned pealt maha, et uurida keti seisu ning mootori sisu. Mootor oli karamelli värvi ning ilus puhas seest. Aga kettil oli lõtk päris korralik. Siis jäi auto mõneks ajaks seisma, et otsustada auto saatuse üle. Natuke aega mõtlemist ning mehaanikuga konsulteerimist oli otsus tehtud, et korda teha. Otsustamisel andis kõva ülekaalu mugavus, suurus ning kena välimus. Remont läks maksma pisut üle 600 euro ning nüüdseks on auto juba mõnda aega teinud minuga kenasti koostööd.
Veel teha:
Paisupaak katki, vaja vahetada (Tehtud),
Esimesed udutuled puudu (Olemas),
tulede pesurid puudu,
topsihoidja valgustus puudu,
käetoe kaane lukusti katki,
antenn kinni kiilunud (Korda tehtud),
tagumine parem uks korda,
toonklaas.